16 March 2011

Täna võttis ikka konkreetselt pisara lahti.

Sain internetist tänu heale võimalusele osta oma läbi aegade hüpermegasuper lemmiklõhna Armani Sensi ja ootasin seda pakki, kui hingeõnnistust ja kauni kevade kuulutajat, kui selle asemel tuli hoopis kõne Smartposti näitsikult, kes energilise häälega teatas midagi nii uskumatut nagu: "Tere! Kahjuks juhtus teie saadetisega õnnetus. See kukkus maha, läks katki ja me saadame teile nüüd vastava vormi täitmiseks, et saaksime selle hüvitada! Ilusat päeva jätku!"

Nagu missassja!!? See lõhn on rariteet, tootmisest maas ja selle hankimine pea võimatu. Kuidas see ometi sai "maha kukkuda"? Issand ma tönnisin nagu väike laps sinna telefonitorusse. Ma ei taha raha, saage aru. Ma tahan seda lõhna!

8 comments:

mama de montagne said...

Ma ei tea mis ma teeks. AUSÕNA! Eks ma ilmselt ka nutaks. Või siis möliseks. Ja siis ma uuriks välja, kesse idikas selle maha viskas. Ja siis veel, et mis kuradi PAKEND see oli, milles õrn asi saadeti?
Aga sul on õigus. Ega see kõik lõhna tagasi too.

LegaalneBlond said...

Kusjuures pakend oli olnud super. Saatja oli olnud väga hoolikas aga sellele vaatamata suutsid SP käpardid paki ära lõhkuda.

Ma tahaks neilt kohe moraalset kahju nõuda. See lõhn oli palju väärtuslikum kui selle eest makstud raha....

mama de montagne said...

Just. Ma isegi järgmine päev mõtlesin, et raudpolt see sama tsikk tahtis endale seda lõhna hoopis... ja lavastas õnnetuse :S (vabandust, ma tegelikult arvan et inimesed on head, mitte halvad).

LegaalneBlond said...

Just. Mu õde ka avastas, et see lõhn maksab e-bays päris palju.

Külli said...

satun vahest läbi pika ringi su blogi lugema. kui oleks see ringitamine juhtunud nüüd nädala jagu tagasi... mul üks austaja, kes arvas mind tundvat, kinkis kunagi selle lõhna... anna andeks aga öäkk, vedeles kapis... kuni eelmise nädalani... siis just andsin ära ühele kes arvas, et ahh, käib kahh... mul on kohe kahju. narr nagu tagasi ka küsida...

LegaalneBlond said...

:) Pole hullu, mul ka paljud lõhnad tekitavad öäkk-reaktsiooni.
Näed siis kuidas see lõhn kohe kuidagi ei jõua minuni.
Aga nii kena oli ikka lugeda.

Anonymous said...

Ma olen ise leidnud lõhnu siit: https://www.fragrancedirect.co.uk/ - Armanit küll hetkel tundub et ei ole, aga seal saab requestida nö konkreetset toodet, ehk tasub proovida? Mina olen sealt saanud alati väga korralikult pakitud ja terved asjad (kasutavad mingit kullerit, mitte SP-d:)).

Külli said...

elu on siiski nagu hernes :)
lõhn,se kõigile sobimatu, jälle ringiga minu käes tagasi :D pudelis nõks alla poole kuid siiski seesama rariteetne armani sensi... me teeme õige pea kirbuturgu ka, kust saab seda vabalt omandada mõne euri eest...kui huvi on vaata mul blogi, sealt saad mailiaadressi kuhu anna märku, kriban kuhu tulla vaja... // ja muud kraami ikka paiskub müüki :P //