08 March 2011

Heureka!

Pagana lahe asi ikka see blogi pidamine :) Ma olen ikka enda kohta nii palju teada saanud tagantjärgi lugedes. Et mul on regulaarsed masendushood, et kevadväsimus tabab mind märtsis, et ma hoolin meestest pea alati rohkem kui nemad minust.... Ja et aastad lähevad nii ruttu, et tagantjärgi mõnele sündmusele aastaarvu panemisel aitab ainult blogi.

Ja et pea iga kevad algab mul kaalulangetamise ideega. Nii ka seekord :) Trenni juba alustasin, nüüd tuleb ka veel söömine korrigeerida sh õhtune söömine üldse ära jätta. Ideeks hea küll onju aga kui tuleb õde külla - kaasas kuus suurt vastlakuklit, minu nõrkust? Ikka pistan ühe põske nii et ninaots vahukoorene. Või kui mehed naistepäevahommikul imeilusa martsipanroosidega tordi lauale panevad? Ikka võtan tükikese kohvi kõrvale. Eks siis peab hiljem 10 minutit kauem jooksma. Ehk aitab.

Ühesõnaga, elagu naised! Need kõige kaunimad ja mõistatuslikumad olendid. Kelledest mõistatuslikumad saavad olla ainult noored mehed...:)

No comments: