27 December 2006

Uusaastaöö

Tõeliste faktide allikas – Delfi naisteleht – lubas mulle, et tähtede seisu järgi on kindlamast kindlam, et uusaastaööl tekib mul võimalus leida partner.
Läksin seda lugedes kohe ähmi täis – mida selga panna? kuidas välja näha? kuidas olla? – et elu armastus minust mööda ei vaataks. Kuidas ma ära tunnen, et tema just ongi Õige Mees?

Süda on kohe mitu päeva juba suurt ootusärevust täis. Milline ta on? Kas pikk ja ilus, sportlik ja sale või hoopis suur ja turvaline? Kas tal on sinised või pruunid silmad? Pruunid silmad oleks väga ilusad… Tark võiks ta ka olla. Ja naljakas.

Ja kui me siis kohtume…Ohh, sädemed lendavad nii, kui oleks südaöine ilutulestik juba alanud! Kõik toimuv on aeg luubis, kuidas me jookseme teineteisele vastu mööda päikeselist heinamaad…

Muide, ma olen aastavahetusel Tartus. Lihtsalt, et te teaksite :)