20 February 2023

Kas keegi teine tahaks otsustada?

Vahel tahaks kohe niiväga, et keegi teine otsustaks mu asju. Või ütleks, et "tee nii!" Et ei peaks kogu aeg ise nende otsuste tegemisega maadlema. See on nii väsitav.

Näiteks praegu on mul vaja elamist vahetada. Aga elamises on mu internetipoe ladu. Uude elamisse see ei mahu kuidagi. Nüüd on mitu varianti: lõpetada pood; suruda siiski ladu väiksemasse elamisse; rentida miniladu; mingi variant veel, mille peale ma pole lihtsalt tulnud. Või jätta lihtsalt kõik asjad endale või viia hoopis Uuskasutuskeskusse, et keegi teine saaks mu kollektsioonist rõõmu tunda.

Kuidas üldse kolida oma asjadega poole väiksemasse elamisse?

Ja siis ma suudan täiesti lapsikult rõõmustada selle üle, et on olemas selline asi nagu Bolti või CityBee kaubiku rent. Müstiliselt elu kergemaks tegev. Ei pea oma aju pooleks murdma selle üle, et kellel sõpradest-tuttavatest võiks ometi kaubik olla, keda saaks nuruda. Lihtsalt teed endale sobival ajal äpi lahti, võtad kõige lähima kaubiku ja ajad oma asjad korda. Lihtsad rõõmud.

Tegelt alati ei peagi minu eest ära otsustama. Vahel ma tahaks lihtsalt kõva häälega arutada, et leida mõistlik lahendus. Või siis lihtsalt targutada kõrvalt ja lasta ikka kellegil teisel ära otsustada :)

Ma tahaks nüüd mõnda aega siuke printsess olla...Viiakse, tuuakse ja antakse raha kulutamiseks. Alates eelmise aasta alguse töökohavahetuse otsusest on vaja olnud nii palju otsustada, et ellu jääda ja hakkama saada. Ja kõik need covidi ja euribori kriisid on vaja olnud üle elada. Ma hästi ei jaksa enam...

No comments: