01 January 2020

Minu soovid on tagasihoidlikud...

Asjad, mis mulle meeldisid 2019. aastal

  • perereis Berliini
  • reis Maldiividele tütrega
  • Sõbrannade juubelisünnipäevade tähistamine
  • Dima Bilani kontsert
  • Mustikamunkkid ja kakaokondenspiim
  • Jaanipäev Kaarlimõisas
  • Traditsiooniline Sonda chill
  • Narva-Jõesuu rõdu- ja veinichill Annikaga
  • Rabamatkad
  • Shanoni kontsert Kalju laval
  • Vahvad töökaaslased (üks meeldib mulle väga ja eriti aga keegi ei tea seda)
  • Elu esimene burlesque kogemus
  • Poja ujumisvõistlused
  • Pehme hommikumantel jõulukingituseks
  • Mõnusa seltskonnaga aastavahetus

Asjad, mis mulle ei meeldinud 2019. aastal
  • ilmselgelt liiga vähe hoolt ja hellust
  • järjekordne lahkuminek
  • paha, kuid vajalik - AD-ga uuesti alustamine

Mida ma ootan aastalt 2020
  • uut, treenitud keha
  • uusi suhteid
  • uut meest :)
  • palju raha

No comments: