04 March 2017

Ma nägin unes Robert Noolt

Näen üldse viimasel ajal väga palju eriskummalisi unenägusid. Täna öösel nägin kahte:

1. Tallinnas käis sõda. Vabaduse väljakule veeti palke ja kivirahne, ehitati barrikaade. Barrikaadidele tõsteti kuulipildujad. Kui ma ei eksi siis ründajateks olid ISISe väed. Mina redutasin kuskil kõrghoone ülemise korruse toas vaatega Vabaduse väljakule ja praegu imestan, et miks ma arvasin, et seal on ohutu...

2. Mingil üritusel laval olid esinejad, nende hulgas Robert Nool. Kui teda esitleti, tõttas mingi mutike, kaenlas kaunis hall kampsun, Robert Noolt tervitama. Robert pani kampsuni selga, nägi sellega välja üliseksikas ja mina astusin ta kõrvale teatades üle saali "Minu!"




Kõik mu unenäod on sellised suht jaburad. Ma isegi ei julge lugeda unenägude seletajat, et mis need tähendada võiksid.
Kusjuures Robert Noolt ma olen üks kord elusast peast näinud, ta on tõesti mõju- ja muljetavaldav noormees :) Ju siis jäi kuidagi alateadvusse kummitama.

No comments: