03 February 2014

Kaalujutud: korrektsed numbrid

Sain ükspäev ühe lugeja käest sarjata, et mismõttes ma kaalun umbes 73 kg ja nagu mismõttes ma võtsin umbes 1 kg alla. Et kus on korrektsed numbrid??

Lugeja räägib õiget juttu. Mul on kodus mingi igivana saunakaal, mis näitab natuke suvalisi numbreid ja näiteks kaks kilo vähem kui mu õe kaal. Mistõttu õde käib tihti end minu kaaluga kaalumas :)  Patareisid ma pole sel kaalul vähemalt viis aastat vahetanud.

Ühesõnaga ma vajan uut kaalu. Nii  korralikku diagnostilist kaalu kui ka viisakat elektroonilist köögikaalu. Kohe kui ma raha saan ja võlad ära maksan, ostan ma endale sellise Beureri kaalu.

Köögikaalu ma pole veel suutnud välja valida: äkki selline, või oleks hoopis kausiga parem?

Võib jagada soovitusi. Aitäh.

7 comments:

Sipsik said...

Mina isiklikult eelistan eemaldatava kausiga variante. Ja selliseid, mis lasevad 5kg kaaluda.
Kuigi 5-kilost lihakäntsakat just sageli ei kaalu :D

karikate emand said...

Mismõttes sarjata?
Minu kehakaal võib täiesti vabalt ühe päeva jooksul kõikuda rohkem kui kilo.
Hommikul enne sööki ja kohvi maikaväel võib kaal olla 1,5 kilo vähem kui õhtul, riides (ja mul pole 1,5 kilo riideid seljas, ma arvan). Ja see on täiesti normaalne, ma ei kergita kulmugi selle peale.
Aga korralik kaal on muidugi kasulik ost :)

LegaalneBlond said...

Sesmõttes sarjata, et niimoodi ei saa ju teised korralikult progressi jälgida kui ma ütlen, et umbes niipalju ja umbes sedapalju.

Anonymous said...

no muidugi ei saa. ja üldse oleks vaja ka korralikke kasvukõveraid, graafikuid ja muud illustratiivset materjali. Ega muidu kaal ei kuku ka. :)

LegaalneBlond said...

Oh, akadeemik! See on küll hea idee! Kas kuskil netis on mingeid kohti, kus saaks endale siukese tabeli tõmmata?

Anonymous said...

ma usun, et kindlasti on, sest fitnessi nimel on inimesed ju ometigi kõigeks valmis. kahjuks ei oska aga suunata konkreetselt.
ma ise mõõdan oma kaalu ja kasvukõveraid ühtede pükstega. On kolm mõõdet: 1) püksid ei tule üle kintsude (red alert!!!) 2)püksid lähevad jalga, aga on nii krdi ümber, et ümber piha moodustub võimas muffin-top ja liigutada nendes ei saa (alert!) ja 3) püksid lähevad jalga, muffin-topi ei teki ja liigutada saab ka (no alert).
Kõveraid või pirukaid ei viitsi joonistada :)

M said...

Tead, ma soovitan üldse mitte kaaluda. Vaid mõõta! Need näitavad paremini tulemust. Täiesti savi, mida see kaalunumber näitab.