10 October 2013

Jõulud sügisel?


Ma vaidlen oma sõbranna ja oma õega. Nemad nimelt ostavad jõulukingitused ära juba hiljemalt septembri lõpuks. Mina ütlen, et midassja? Pool jõulurõõmust on ju kingituste ostmine! Okei-okei, poodide ülerahvastatus ei meeldi mulle ka väga. Tuleb lihtsalt aega valida ja kindlates poodides käia ja muud trikid. Aga minu meelest on väga mõnus käia poodides, mille akendel on jõulukaunistused, kui väljas sajab lund ja kõikjal mängitakse jõulumuusikat. Mul pole praegu ideidki, mida ma oma lähedastele kinkida tahaksin. Kusjuures ideede väljamõtlemine on ka püha jõuluüritus - soovitavalt hilisõhtul väikese veiniga.

Samas selles osas ma ei vaidle vastu, et õe ja sõbranna varem-ostmise-süsteem aitab oluliselt raha kokku hoida. Ja kaubavalik on ka raudselt suurem. Sest kõik pole ära krabanud neid ruudulisi lambavillaga toasusse nr 39  :D

Šoppamine septembris on lihtsalt šoppamine ja selle käigus ostetud asjad tuleb omanikele tseremoonitsemata ja pakkimata kätte anda. :) Mina näiteks tegin täna mõnusa tiiru Rocca al Mares. Kui suur laps koju jõuab, saab ta endale uued püksid otse moemekast - H&M-ist!

No comments: