10 May 2012

Esimene grill meie traditsioonilises kohas tehtud. Täiesti ebaõnnestunult. :)
Söed ei läinud kuumaks, pooltoores sealiha ootab nüüd külmkapis mingit head retsepti, kana sai õnneks valmis, ilm oli megailus ja meri loksus rahustavalt. Talleggi jogurtimarinaadis kana ei ole enam nii hea kui varem. Ilmselt on tohutu müügiedu  pannud tegijad loorberitele puhkama ja nüüd leiab sealt lihaämbrist väga kummalisi tükke.
Tütreke sõi suure näljaga kõik hapukoore-kurgi-tomati salati enne liha valmimist ära. Mina sõin leiba ja jõin siidrit ja olin tänu alkoholile suht rahulik aga kahjuks mingil hetkel kadus alkoholi mõju ära. Superkangelane oli nagu noor vasikas kevadel :D Aint et pärast paari kepslevat hüpet käis mingi krõks ja täna põlv sirgeks ei lähe.

Kui päike oli juba täiesti loojunud, söed ikka veel külmad ja olukord enam kui lootusetu, sai mul kannatus otsa. Asjad kokku ja Mcdonaldsisse sööma. Viimane kaader mereäärest oli see, et Superkangelane kõndis mere poole käsi pesema ja mina ajasin jalaga mõningale mahajäänud söele liiva peale, käes poolik õllepudel (mitte minu oma). Tütreke naeris autouksel ja ütles, et ma olen seal tatsates nagu "purjus naine, kelle juurest mees kaugusse ära läheb." Selline kaunis õhtu lõpp.... :)

No comments: