02 May 2011

Kontrollretk

Kontrollretke tulemusel eriti Hotelliveebi teenuseid enam ei usalda (tuleb üle kontrollida) ja Jurmala Spasse rohkem ei lähe. Ja oma tuttavatele neid kahte ka ei soovita.

Kui te kirjutate Hotelliveebi kaudu broneeringut tehes midagi olulist lisainfo kastikesse, siis on enam kui kindel, et seda infot keegi ei loe. Kui see siiski on sinu jaoks oluline info, siis kontrolli enne sõitu järgi, kas sinu nõutud tingimused on täidetud. (Soovitus on kirjapandud lähtuvalt isiklikust kogemusest.)

Mina igatahes otsustasin, et neid kahte ämbrit ma edaspidi enam ei kolista.

Varasemalt oli Jurmala Spa üks mu lemmikkohti ning seal on veedetud nii mõnedki ilusad päevad ja ööd. Tänaseks päevaks hakkab hotell ja teenindus väsima, kõik toimib just selle piiri peal, et "ähh, käib kah". Mingit naudingut või ohhooo-elamust hotellist enam ei saa. Nii mõnigi teenindaja võiks täitsa olemata olla. Näiteks napisõnaline turtsakas baarmen, tädiliku kamandamiskombega spa letitöötaja või siis hoopis valusalt konkreetne "ei, ei saa aidata" vastuvõtulaua teenindaja.

Tühjusest hommikusöögilauas ma ei hakka üldse rääkimagi! See on nagu nii elementaarne, et vaatamata sellele, et hotellis on palju rahvast, siis see ei tähenda, et hilisemad (ja mitte 10 minutit enne lõppu vaid ikkagi 1h enne hommikusöögi lõppu) laudajõudjad peavad valima tühja ja veel tühjema toidunõu vahel või siis üldse sööma toorest omletti??!

Kogu loo puänt aga seisneb selles, et hotellist sai lahkutud ikka korraliku pauguga :D (Ma väga loodan, et mu krediitkaart ei pea selletõttu kannatama).
Nimelt jooksis mu kaaslane esimese asjana hotellis kokku oma kunagise kallimaga. Nagu arvata võis, tekkis sellest mõned hetked hiljem tohutu draama! Eriti seetõttu, et tegemist oli väga ilusa tüdrukuga, kellele ma ilmselgelt oma parameetritelt alla jäin. Lisaks pidin taluma spa riietusruumis enda pealaest jalatallani ülemõõtmist. Ja see ajas mind eriti vihale, sest ma polnud seda situatsiooni ette näinud ja seega ka mitte ettevalmistunud selliseks enesenäitamiseks. Mossitasin hiljem ikka korralikult ja olin parandamatult pahas tujus. Mispeale kees üle ka kaaslane ning proovis rusikaga järgi seina ja voodipeatsi tugevuse. Oh seda verd, mida kõik kohad täis said -sein, põrand,voodipesu ja isegi kardinad. Siis selline verine kevadpüha ja nõidade öö.

Lõpuks oli muidugi kõik hästi ja valitses sulnis idüll :)

3 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

Oo, kired, draama! Mul hakkas seda kirjeldust lugedes film silme ees jooksma.

Ah ära põe! On ju põhjus, miks su kaaslase endine kallim on ENDINE kallim ja nagu me teame, ei pruugi need välimuse parameetrid midagi lugeda. Loeb see miski, mis just sinust teeb sinu ja milleks on su kaaslane sinuga koos :)

soodoma ja gomorra said...

jumal tänatud, et sina ka:)

LegaalneBlond said...

Ikka mina ka, kuidas siis muidu :)

Ega ma saan mõistusega suurepäraselt aru, et mis ja kuidas. Aga oi, kuidas ego sai haiget..