17 March 2009

Natukene matsirahvas

Ei taha küll kõlada üleolevalt aga kohati on eestlased ikka natukene matsirahvas.

Mind on suht ammu juba hämmastanud Õhtulehe müüginumbrid ja Võsa Petsi saadete vaadatavus. Need on ilmselgelt liiga suured. Ja kui kristalselt aus olla, siis ma kasutaksin "hämmastanud" asemel praegu juba "õudu tekitanud". Mis inimesed need sellised on?

Kas needsamad inimesed, kes pärast Jan Uuspõllu poolt ettekantud monoetendust "Ürgmees" Vene Draamateatris aplodeerides püsti tõusevad? PÜSTI TÕUSEVAD?

4 comments:

Anonymous said...

Kui ma kaks aastat tagasi "Ürgmeest" nägin siis tõusin ka plaksutamisel püsti. Näitleja auks. Jan Uuspõld mängis ju fantastiliselt.

LegaalneBlond said...

Ma vaatasin seda etendust juba teist korda. Ning naersin silmad märjaks. Ja ei ütle midagi halvasti Jan Uuspõllu osas.

Aga nutt kurgus püsti tõusin mina siis kui Ever ja Baskin koos mängisid "Hotell Californias".

mama de montagne said...

Mina olen nõus, et matsirahvas tõesti teeb reitingud suureks ning laseb raha kulutada selliste saadete peale nagu VõsaReporter ja Reporter ja muu selline jama. Õhtulehte loevad ka minu 70ndates sugulased. No ja kõik muu läbula. Vaata kasvõi Tõe hetk saadet. Natsa on ikka häbi küll siis olla, kui keegi kiirustab sinu juurest koju vaid selleks, et toda saadet mitte maha magada.

LegaalneBlond said...

Ma põhimõtteliselt ei vaata Tõe hetke saadet. Ma ei suuda seda vaadata.