13 February 2009

Head asjad

Mul oli ükspäev jõlehea meel, kui kuulsin Terevisioonist Jüri Enneti lauset, et mingi vaadatud film oli hea, sest tekitas uusi mõtteid. Mitte, et ma oleks mingi Jüri Enneti fänn, lihtsalt noh vaadates tema haridusteed ja praeguseid töökohti ja välja arvatud kuulumine keskerakonda paistab, et tegemist on suht targa mehega.

Kuivõrd ma ise ei ole karbi kõige teravam pliiats, siis mulle targad inimesed, targad raamatud ja targad artiklid väga meeldivad. Nende põhjal ma kujundan oma ellusuhtumist ja arvamusi. Ainus konks on pihta saada, milline raamat/artikkel/inimene on tark.

Selle jaoks ongi mul välja kujunenud täiesti lollikindel meetod – täpselt seesama, mis J. Ennet välja ütles. Tõeliselt hea asi tekitab minu pähe alati uusi ja suuri mõtteid. Kohe selline tajutav nägemisulatuse ja teadvuse avardumine toimub.

Ja hea muusika tekitab külmavärinaid.

No comments: