29 November 2008

Rumba Cup


Ma olen üsna veendunud, et minu töntsaka keha sees on peidus üks teine, sädelev, seksikas ja graatsiline ladina-ameerika tantsijanna. Selline narmaskleidiga, millega keerutades kõik narmad heljuvad nagu pikad juuksed vannivees.

Ja siis ma tantsin maailma kõige ilusamat tantsu – sensuaalset rumbat. Ja otse loomulikult on minu paariliseks Ljolik, mööda kelle keha ma ennast libistan ja kelle ümber ma põimin oma pikad, päevitunud jalad.

Vaat nõnda unistades istun ma pealtvaatajana tantsuvõistlustel, pilk kinnitunud tantsupõrandal olevatesse imekaunitesse paaridesse, keha kange, sest kõik mu lihased tantsivad iga tantsupõrandal tehtud liigutust kaasa. Ma ahmin endasse kõik neid sätendavaid kleite ja kehakaunistusi, muusikat, prožektorite valgust… Limpsin vaikselt oma šampanjat ja tunnen ennast üliõnnelikuna.

2 comments:

Anonymous said...

Kus kandis Sa istusid, kui see saladus ei ole?

LegaalneBlond said...

ma oleksin peaaegu võitnud tolmuimeja.