26 November 2008

Kurat küll

Mind ajab kohe ilgelt vihale see plämin, kuidas Tallinna linn ei maksa lumekoristusfirmale miljoneid kroone. Minge palun sinna karuauku, tropid. Suurt pilti see Savipätsi bande nagu üldse ei näe. Linlased on hädas! Kes murdis jala, kes lõhkus auto, jne jne. Mida on meil teie mittemakstavatest miljonitest? Kas see kuidagigi õigustab tekkinud kaost linnatänavatel? Ma saaks veel aru, kui te pöörduksite näoga linna poole ja paluksite kahjukannatajatel endast märku anda ja kaaluda kahjude hüvitamist.

Siis küsiks mina ka, kes maksab minu tagastange kinni, mis kesklinnas võitluses lume- ja jääseguga kaotajaks jäi ja nüüd vaevu auto küljes ripub? Kas ma trügisin lolli peaga kuskile väikestesse kõrvaltänavatesse, millede kohta öeldi iga päev uudistes, et need on koristamata. Oh, ei! Ma lihtsalt üritasin sõita kesklinnas ja vanalinnas. Ja seda mitte tuisu- või kohe tuisujärgsel päeval. Ma elan oma arust Eesti suurimas linnas ja ma ei näe vajadust soetada mingit kuradi traktorit või offroad maasturit, et oma last ujuma viia.

Mõelge selle peale natuke.

No comments: