29 September 2017

Armastada, mitte andestada

Ma kohtasin Tinderis ühte huvitavat tüüpi. Ilus, sportlik, seksikas, naljakas, ühesõnaga suht minu maitse. Ta arvas, et me võiks kohtuda ja üksteist "üle nuusutada".

Mul oli tema poolt ette pandud  õhtul kõigepealt sõbrannaga kinoplaan:


Lihtsalt kogun materjali teadustööks - kuidas ikkagi 40+ vanuses uus mees leida :D

Ei, tegelt oli mõnus meelelahutuslik film. Ja koht, kus ilus noor kutt andis küll lubaduse, kuid ei saanud aru, et lubadust tuleb täita ja naist ei jäeta üksi õhtusöögile. Eriti siis kui naine on end üles löönud. Sellise asja jaoks lihtsalt ei ole ühtegi arvestatavat vabandust. Naine valas paar pisarat ja otsustas, et see lugu on nüüd läbi.

Filmis on see võimalik. Päriselus otsib naine siiski tuhat vabandust ja õigustust mehele, kes alt vedas ja kuulab härda südamega mehe lubadusi nii enam mitte kunagi teha. Ja nii see elu siis käima hakkabki - mees annab lubaduse ja siis võtab tagasi, naine ootab, nutab, ootab, andestab. Järgmine ring.

Ma ütlesin huvipakkuvale kutile, et olen kino lõppedes see kell selles kohas ja mul on aega umbes 15 minutit. Kas ta oli seal? Kas ta vastas sõnumile? ...

Kõige tipuks lugesin täna Tikri postitust  tema uue armastatu kohta ja see oli ülimalt silmiavav selle koha pealt, kuidas asjad peaksid olema, kui mees hoolib. Et sellised asjad on tegelikult olemas. Päriselt.

Ma olen oma elus nii palju kordi andeks andnud, et limiit on täis.

2 comments:

Anonymous said...

elus tuleb kõike ette- ka nooremaid mehi :) enda kogemus 4a noorema lastetu mehega (ja minul pubekaeas laps) - ei soovita kellelegi, jaaa- ülihooliv mees esmapilgul, aasta möödudes - armukade mees, kuna endal lapsi pole siis on sõbrad tähtsamad, sina oled ainult teenindaja ja koristaja jne. edasi liikus jobu järgmise lapsega naise juurde, sealt edasi järgmise lapsega naise juurde

Anonymous said...

Ilmselt oli viga ikka inimeses, mitte vanuses. 4 aastat noorem pole 40+ vanuse jurues isegi moorem mitte, mina kvalifitseerin nooremaks 10 a noorema, muu on meie eas kõik eakaaslased :)