12 April 2017

Kaalujutud: uus algus

Ma arvan, et nüüd on täpselt õige aeg taas Kaalujutud reanimeerida ja elule tuua.



Olen paari-kolme stressiaastaga kogunud muljetavaldavat ülekaalu, number on küll kahekohaline aga algab 8-ga. Ja ma olen sellest väsinud. Kõik kohad valutavad, riided ei istu selga ja ma näen välja nagu üks paks ja väsinud memm.

Alustasin elumuutval pühapäeval. Ja praegu on langus vaikselt jätkunud. Hetke lähieesmärk on 75 kg. Kuni selle saavutamiseni üritan enamuses välistada kõik kommid, küpsised, pirukad, suhkrud ja muu halva kraami, mis liiga tihti ikka põske rändab.

Täna näiteks sõin hommikuks neli sõrnikut, mis on tehtud täisterakaerajahuga ja jõin suure kohvi. Kahjuks rändas suhu ka üks batoonike, mis oli kolleegide toa kommikausis. Lõunaks oli lõhekotlet riisi ja salatiga ja õhtul ilmselt joon ära oma eile ostetud peti aga kindlasti kontrollin, et kõht väga tühjaks ei jääks.

Üritan kindlasti teha tervislikumaid toiduvalikuid ja joon kõvasti vett. Kuigi tegelikult ma joon seda niigi piisavas koguses. Veel joon hommikuti vett lusikatäie õunaäädikaga ja võtan lisaks D vitamiini ja probiootikume.

Tundub, et varem või hiljem pean ennast ka füüsiliselt rohkem liigutama hakkama. Esiteks annab see energiat juurde ja teiseks aitab kulutada ka. Aga väga maniakaalselt ma seda ei tee, sest olen loomult laisk ja mugav.

Eks ma siis hoian teid kursis :)

5 comments:

Kaja said...

Appi, ma vaatasin, et keegi on mind jõusaalis filminud! :) Nali naljaks, aga õnneks nii hullus seisus ma veel pole. Siiski, 87 kg on ka päris hull :( ja vaikselt hakkasin ka ebatervislikke asju oma menüüst välja jätma. Minu eesmärk on esialgu 73 kg. Siis olen KMI järgi normaalkaalus. Mulle nii meeldivad kaalublogid. Hakkan Sind kindlasti jälgima. Edu!

LegaalneBlond said...

D

Ma päris kaalublogiks veel ei hakka. Aga kirjutan küll oma eesmärkidest, et need oleksid siis nö must-valgel ja avalikult näha. Et sõbrad ikka küsiks, et nooo, oled kindel, et sa võid seda kommi endale praegu lubada? või palju sa nüüd siis meil kaalud?

Aitäh toetuse eest, Kaja! :)

Liis said...

Kirjuta palun, jaa. Isegi kui tundub, et ah kesse viitsib lugeda mis ma sõin ja mida ma söömata jätsin - mina näiteks küll! Nii et kirjuta kõigest, heast ja halvast ja väiksemast ja suuremast! Aitäh & (mõtte)jõudu Sulle!
Sest teatavasti sel teekonnal võimsaim muskel ja suurim vaenlane on meie aju.... nii et see saab olema keeruline, aga keeruline ei võrdu ju võimatu! Saab olema halvemaid ja paremaid päevi, ei saa selles osas olla naiivne, aga ma hakkasin 2 nädalat tagasi ise ka pihta mõttelaadiga, et no vaataks seekord, mis juhtub kui poole pealt alla ei anna?

Anonymous said...

Aga kui pikk sa oled?

Anonymous said...

164 cm