10 August 2011

AUHINNAMÄNG: Kirjuta meile, kuidas mehed sulle lähenenud on



Kuna ma ei raatsi Delfile kirjutada oma viimast kogemust siis ma teen seda hoopis siin. Siiamaani tuleb kerge muie suunurka, kui mõtlen selle viimase külgelöömise peale.



Mul on nõme komme jonnides hakata kaaslasest näiteks tagapool või veits eemal käima. Nii juhtus ka öösel kell 2 Airport Jami ajal, kui me mööda lennuvälja auto poole kõndisime, et pudelikildudest vigasaanud rehv ära vahetada. Väljas oli totaalselt pime ja mina jõlkusin kaaslasest nii oma 10 meetrit tagapool. Kui äkki kõndis mulle kõrvale Väga Noor Kutt ja ütles, et "Tsau, mis teed" ja "Kassa mind siis nüüd ei mäleta?"



Esiteks ma olen suht kindel, et see noor laps sai kreepsu, kui ma tema poole lolli näoga vaatasin. Ma arvan, et ta ei oodanud 30+ prouat :D Teiseks pole mulle nii ammu külge löödud, et ma jäin suht tummaks ja ei osanud nagu öeldagi midagi. Mispeale Kutt pahvikslööva siirusega teatas, et "Tegelt ma tahtsin lihtsalt tuttavaks saada ja ma ei tea paremaid lauseid selleks".



Eino asi selge :) Kahju oli küll öelda, et minuga polegi antud hetkel vaja tuttavaks saada, sest mu kaaslane kõnnib paar sammu eespool ja see oleks ütlemata kentsakas, kui ma hakkaks tema selja taga mingit uut endale sebima.

2 comments:

soodoma ja gomorra said...

Tuleb välja, et oled sinivereline kristlane.
Moodsas ühiskonaas ei tekita miskeid hingepiinu nuge selga lüüa:)

LegaalneBlond said...

oh ma tänan. truudus on ju ikka veel voorus? :)