21 April 2008

Oh, naised, naised

Ma olen vanaks ja targaks saanud. Minuni jõudis eile õhtul nõusid pestes TEADMINE. Üks väga väärikas Teadmine. Üks ämber, kuhu ma olen korduvalt sisse astunud.

Juhtusin Oprah showd vaatama. Oh, ega ma ei salgagi, et ma seda vaatan. Tihtipeale vaatan innukalt. Ausalt. Oprah külaline oli Halle Berry. Imearmas naisterahvas, kes enda väitel oli mõnda aega ja pärast kahte lahutust olnud „veidi“ kibestunud ning tõotas endale, et ei abiellu enam kunagi. Ja siis äkki leidis ta oma Õnne – meesmodelli. Ning siis Halle meenutas, et kord oli Oprah talle telefonis öelnud, et kõige tähtsam mehes on Integrity. Eesti keelde oli see subtiitrites tõlgitud kui väärikas. See vist pole päris õige vaste. Üks interneti sõnaraamat annab tõlkeks terviklikkus, rikkumatus, ausus. See nagu pole ka päris see.

Ja niimoodi ma siis nõusid pestes nuputasin, et mis see mees olema peaks. Ja siis süttiski pea kohal 100 w lambike.

Mehest räägivad kõige rohkem tema teod. Ma olen alati kuulanud ja kuulda tahtnud ilusaid sõnu, lubadusi, meelitusi jne. See kõik on tegelikult blablablaa, mille ainus tõlge on, et „Kle, naine, seksime!“ Kui sa tegelikult tahad teada, mida meest sinust arvab, siis mõtle ta tegudele. Mitte sõnadele. Sõnad kaovad, kohe pärast esimest seksi.

See ongi Integrity, kui mees Teeb, mitte ei Räägi. Tean, et suure tõenäosusega ma leiutasin jalgratta. Aga see on minu väike, armas leiutis ja aitab edaspidi näilisust tõelisusest eraldada.

No comments: