12 October 2007

Viisakas on vastata, kui küsitakse

Daki blogist pännatud Mari-Leeni küsimused. Väike kontroll endalegi, et kes ma siis olen.

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Ilmselt mitte. Kui oleks kellegi järgi pandud, oleks ehk vähe ilusama nime saanud.

2. Millal viimati nutsid?
Esmaspäeva öösel. Laes olid nii kurvad valgustriibud.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Kui ma ilusti maalin, keeleots suunurgast väljas, siis pole käekirjal väga vigagi. A numbrite kirjutamine on küll nõrk koht. Ülemuski ükskord küsis mu kraakade kohta, et „Kes need numbrid kirjutas?“ Polnud kahjuks ühtegi vihavaenlast, kelle kaela süü lükata. Nii pidin tõdema, et need olid minu kirjutatud numbrid.

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
See, mis tööpäevalõunal kõige näljasemal hetkel kätte tuuakse. Ja need kaks suurt Geisha šokolaadi olid täna ka täitsa teretulnud.

5. Kas sul on lapsi?
Tütreke.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Eeee.. kui mulle meeldiks sadadest kompleksidest vaevatud, kergesti solvuv ja uksipaugutav, lootusetult blond, pigem õnnetu kui õnnelik inimtüüp, siis võiks ju seda sõprust kaaluda.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Tihti? Pigem kogu aeg. Küüniline ka. Kas ma irooniline juba ütlesin?

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Alles, kõik on alles.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Kindlasti mitte. Ma kardan kõrgust.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Ma ei söö mingeid helbeid. Ma ei söö üldse hommikuti.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Ikka. Praegu näen kurja vaeva sama asja lapsele õpetamisega. Peaks minema oma ema käest küsima, kuidas tal see minu õpetamine nii hästi õnnestus.

12. Kas pead end tugevaks?
Ei, ma olen elav eeskuju sellest, et naissugu on nõrgem sugu. Kuid samas, kui vaja jooksen hambad ristis 10 kilomeetrit läbi või keeran moosipurke lahti ning mitte üks antidepressant pole minu suhu rännanud.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Valge. Maasikamoosiga.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Inimese? Mehe juures või? Mehe juures käsi. Naise juures ilmselt juukseid.

15. Roosa või punane?
Roosa.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?.
See oleks üks hullult pikk nimekiri. Põhjuse hädaldamiseks leian alati.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Seda, mida parasjagu pole.

18. Kas loodad, et keegi selle ankeedi küsimustele enda blogis vastab?
Minugipoolest.

19. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad?
Põlvini teksad ja valged sokid. Õudne –ma tean :)

20. Mida viimati sõid?
Lasanjet loomulikult

21. Mida hetkel kuulad?
Tormituuled, tormituuled. Akna taga.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Jään roosale kindlaks. Mis siis, et seda värvi kriite ei ole. Võin ka lihtsalt karbi kirkaim kriit olla.

23. Lemmiklõhn?
Armani Sensi.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Mobsi kõneregister näitab, et Härra Kaaga.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Üldiselt ma väldin spordivaatamist. Aga korvpall on lahe ja meeste suusamaraton pühapäevahommikuti, kui ise saab sooja teki all olla ja kohvi juua.

26. Su juuksevärv?
Täitsa tume

27. Su silmade värv?
Heal päeval sinine, halval hall.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Eip, ei saakski.

29. Lemmiktoit?
Lasanje?

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Ikka naistekad – romantilised, ilusad, õnnelikud, pisarakiskujad.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Telekast „Two week notice“, kinos „Sõda“

32. Mis värvi särki hetkel kannad?
Pruuni, helesiniste kirjadega.

33. Suvi või talv?
Ükskõik kumb. Peaasi, et poleks vihma ega soppa.

34. Kallistused või suudlused?
Mis need veel on? Ei mäleta…

35. Lemmikmagustoit?
Lehttaignas küpsetatud Brie juust maasikakastmega.

36. Mis raamatut hetkel loed?
P. Mellody „Kaassõltuvus“

37. Mida su hiirematt kujutab?
See on miski kolevinge disaini – ime.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Mul mängib telekas tausta kogu aeg, kui kodus olen.

39. Lemmikheli?
Sosinal öeldud: “Tead kui palju ma sinust tegelikult hoolin…“; võimsa automootori hääl, lapse naer, ahjutimeri tirin, kui lasanje on valmis, veinikorgi eemaldamise plumps.

40. Rolling Stones või The Beatles?
Jagger on ikka hulga seksikam kui need seitlitega biitlipaipoisid.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Indoneesia.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Mul on eriline oskus juuksed sassi magada. Üks eriline Anne on mul ka :)

43. Kus sa sündisid?
Tallinnas.

44. Kui palju kommentaare sissekandele ootad?
Mis mul siin ikka oodata – vaba maa.

45. Kes kõige tõenäolisemalt kommenteerib?
Kõige rohkem tunnen puudust Janus Robertist ;)

1 comment:

mama de montagne said...

Nonäed siis :) Ongi peaaegu samasugune küsitlus ;) - kindlasti võttis sama palju aega ka :P (mul oli pingutusest keeleots suust väljas, rääkimata, et ma seda mitu päeva tegin ja draftsides hoidsin).