03 February 2012





No kui eilset postitust lugeda, on kohe näha et kellelgi on jäänud hommikune tablett võtmata :)


Alles õhtul avastasin selle fakti, kui õde oli ka juba märkuse teinud tema lapsega kurjustamise osas. Nüüd ma olen ametlikult KURI TÄDI. Lisaks kurjale emale. Vist kuri naine ka, kui ma nüüd hästi järgi mõtlen.


Aga natuke teraapilist shoppamist ja väike sushipidu kodus ning EMA 2012 vaatamine ja elu jälle enam vähem lill. Eile polnud trenni ka, et oleks oma stressihormoonid välja saanud higistada. See eest on täna üks, homme kaks ja pühapäeval üks. Ning kui personaaltreener esmaspäeval mind mõõdab siis, oioioi - kellelgi peaks mingigi tulemus küll ette näidata olema! Lisaks sellele olen nädal aega ka korralikult toitumiskava jälginud.


Onju ma tegelt pole nii kuri?

3 comments:

visnik said...

Kui ämblikud elama jätad, siis veel lootust on ... :D !

mama de montagne said...

Minu arvates oled sa ilus ja siiras inimene :) Kuri on küll karm hinnang.
Ja sa oled väga tubli et enda toitumiskava jälgid. Mina ei suudaks elusees nii karmi treeningkava kohe peale võtta (ja treener ütles mulle, et tulemusi näeb 2, 3 kuu pärast mitte nädala või päevadega). Nii et eriti motiveeritud oled ja mul oleks vaja seda õppida! :)

LegaalneBlond said...

Oh, ega ma nüüd nii tubli ka pole..:) Treener mõõdab mind sellepärast, et teda vahepeal nädal aega polnud ja ta andis mulle selleks ajaks treeningkava. Et kui ma nüüd nädal aega lulli lõin siis on seda kohe näha ka :)