23 October 2009

Ühelt näljaselt tudengilt teisele näljasele tudengile

Tegelt ma arvasin, et mu maailmapilt avardub tohutult, kui ma kooli lähen. Et tekib palju uusi olukordi ja emotsioone, millest blogis kirjutada.

Tõsiasi on aga see, et töö ja kool võtavad kogu mu aja. Mingeid kõrvalisi teemasid üldse ei tekigi. Kõik ressurss on koondunud töö ja kooli kokkusobitamisele ja loengutest arusaamisele. Täna tekkis üks emotsioon, õigemini küll kaks. Esimene oli see, et meesterahvast õppejõul täheldasin olevat väga kena tagumiku. Teine aga see, et täna ma sain oma esimese "A" eksami eest!!

Nö kõrvaltegevusena tunnen, et minu kehas toimub mingi organismipuhastus. Esiteks on mul nohu nohu otsa. Sudafedi tabletid on mu menüüs alaline toiduaine. Teiseks mul nahk sügeleb üle keha. Ei ole miski halb haigus, mingi allergia või reaktsioon on. Aga ma ei saa aru millele, sest isud on muutunud. Tervislikumaks. Keedumuna isu tuli näiteks üks hommik. Valin supi prae asemel. Joon sidrunivett. Olin suur saiakestesõber, nüüd ei isuta enam.

Mine võta kinni, on mu elu nüüd igav või põnev. Nüüd aga ootab lugemist "Strateegiline sõda".

4 comments:

Artti said...

Seega esimest emotsiooni vôid hakkata tihemini kogema ja kui nii juhtub, siis sul varsti kôik olemas: töö, kool ja emotsioon.

LegaalneBlond said...

:)) Einohh, tänud soovitamast muidugi. Aga see emotsioon, mida sa ilmselt silmas pead, on mul täitsa olemas. Mis ei tähenda muidugi seda, et ma meeste ilusaid tagumikke ei vahiks. :)
Mina mõtlesin emotsiooni pigem kui tõukejõudu, mis paneb mind sulge haarama ja kirjutama otse südamest. Sest muud moodi ma ei oska.

soodoma ja gomorra said...

mul tuli ka lööve, kui kunagi hakkasin hommikuti sidrunivettt jooma, et ilusaks ja terveks saada, aga alles paar nädalat peale alustamist umbes, siis loobusin, sest asi läks päris hulluks...hakkasin koledaks tagasi...

LegaalneBlond said...

hmmm..kusjuures ma kaalusin seda varianti, et sidrunivesi võiks olla põhjus. Aga varem pole olnud.Peab katsetama ainete välistamisega.