27 August 2007

Rutiinne nädalavahetus

Laupäeval oli kuri plaan järjekordselt pilt totaalselt taskusse juua ja üks räme suvilasünnipäev sobis aktsiooniks nagu valatud. Autoga kohale täristatud, sünnipäevalapsele kink pihku visatud, maandusin laua taga, hoides õrnalt rummipudeli ümbert kinni. Mismõttes teised tahavad ka – eieiei, siit jätkub täpselt ainult mulle. Pooleliitrine tops ja liitrine pudel. Ideaalne vahekord.

Ma ei mäleta täpselt, kas ma jõin aint selle rummi ära või sain järgmise pudeli ka enda kätte. Mäletan, et mingil hetkel vaatasin heldinult vetsupoti sügavusse ja jälgisin rummi kaotsiminekut. Raisk. Nii palju vaeva ja magu ikka tühi. Aga ok. Päevaplaani esimene punkt – tehtud. Teine punkt päevakorras – seks ja rokenroll. Sobiva kandidaadi leidmine võttis väheke aega. Kohalikke krimpsusnokulisi kooperatiivi-penskareid nagu ei tahtnud ja kõlbulikemate isendite käsivangus rippusid mingid kurjade nägudega moorid. Midaiganes, jätke endale.

Tuli organiseerida kähku sõit linna, seal kepitavaid mehi klubides jalaga segada. Kõik saama peal väljas, viibuta aint sõrme korra. Valisin siis sealt letilt parima välja. Millest või kellest parema – ei mäleta. Aga seks oli ikkagi mõttetuuuu. Uni tikkus vägisi peale ja ega nii lühikese riistaga ei saagi mehetegusid teha, isegi vaatamata pleasuremaxi rohkele kasutamisele. Sorri aga nii see on. Kutt hakkas midagi vabandama aga ma ütlesin, et „No hablo espanol“, panin püksid jalga ja sõitsin taksoga koju.

Pühapäev….hõuli shitt, mul pole elu sees Sellist Pohmelli olnud. Ma enam ei joo, ausõna. Kuni järgmise sünnipäevani vähemalt.


PS. Lugu on pühendatud kõigile neile lugejatele, kes usuvad, et siin blogis kajastuv ongi minu elu ja et see blogi pretendeerib 100%-lise tõe kuulutamisele :)
Tegelt käisin väga vahval ja armsal sünnipäeval.

No comments: