31 August 2007

Dr. Smalltalker


Dr. Smalltalker on selline eriskummaline doktor, kes võtab vastu ja teeb visiite ainult siis, kui tema seda tahab.

Dr. Smalltalker armastab visiidi ajal palju rääkida, peamiselt endast, või siis flirtida. Seda viimast teeb ta täiesti tahtmatult – Mina? Ja flirtisin?... aaa, pardon, ma kogemata. Luban, et enam kunagi nii ei tee. A muide, kuidas mu tagumik neis pükstes välja näeb? Kena jah? Ma teadsin seda. A näe, siin eespool, siin on mul rohelised taskuvoodrid. Änksa, eks?

Dr. Smalltalker näeb suht hea välja. Kohati on ta selles ise ka kindel ja kohati kurdab oma suure nina ja muude vigade üle, oodates silmnähtava kärsitusega, et tema kurtmine ümber lükataks ja öeldaks võlusõnad: „Te eksite, doktor, te näete lausa suurepärane välja.“

Dr. Smalltalkeril on põhimõtteliselt kaks diagnoosi: rumalus ja vähene seks. Neist esimest ei anna enam millegagi ravida. Ja ärge otsige dr. Smalltalkeri kontakte telefoniraamatust. Ta tuleb ise teie juurde. Kui ta tahab.

1 comment:

Lemmi said...

ten points, kummardus ja ovatsioonid!