01 February 2017

Kes sureb esimesena: mina või lootus?

Neetud küll, nii palju kirjutatakse nüüd depressioonist, suhetest, lahkuminekutest, jne, et mul polegi enam teemasid, millega lugejaid üllatada või isegi šokeerida!

Olen muutumas igavaks tädikeseks?  Olen meestele käega löönud ja ei hooli oma riietusest ega välimusest?

Õnneks ma ütlen õnneks tekitab selline artikkel minus tuntava reaktsiooni, et "eieieieieiei". Ainult mitte seda! Seega väheke võitlusvaimu on kuskile potipõhja veel alles jäänud. Kuigi käsi südamel, olles kolistanud kahes ämbris ja kahes pikaajalises suhtes, on väga raske endale vabatahtlikult kolmandat ämbrit kaela tõmmata ja loota, et see ometi poleks ämber... Natuke nagu luuseri tunne on. Nii mõnedki saavad oma teisele poolele ja sugulashingele pihta esimese korraga, paljud saavad pihta vähemalt teisel korral. Mina, tuleb välja, olen kaks korda kilomeetrise kaarega mööda tulistanud.

Mida see kõik ütleb minu tarkuse kohta?

Minu ainus lootus ja usk on see, et kuskil peab olema midagi veel paremat ja ilusamat, kui need suhted, mis nüüd mööda läksid. Muidu nad ju poleks lõppenud?

Kas on väga naiivne 40+ vanuses loota, et õige asi on veel tulemas?





1 comment:

Liis said...

Eiole naiivne! :)
See naiste grupp kus ma olen nüüd jõudumööda regulaarselt käinud, seal on naisi kes n+1 korda on kilomeetrise kaarega mööda tulistanud ja kes jätkuvalt sihivad. ;)
https://www.facebook.com/JanneHeinluhtHomeopathy/ <- tema korraldab. Ta on küll nüüd viimase vindi peal kaksikuteootel, seega arvata võib et loengud ja kogunemised veidiks iga hetk on lõppemas, aga küll tulevad tagasi! Viimati näiteks seal räägiti just sellest hirmude vabastamisest (et äkki ei saagi head meest/mees jätab maha/armukadedus/jnejne) ja nendele järgnevatest positiivsetest affirmatsioonidest ja ka "mehe tellimisest", no tead küll - see, et paned kirja detailselt kõik, mida mehest soovid, mismoodi ta Sind end tundma paneb, mis te kõik koos teete jnejne.
See terapeut, kes loengu pidas ja hirmude vabastamisega tegeleb on Laura Sobolev, kui soovid FBs näiteks üles otsida?
Ühesõnaga... mulle meeldib mõelda, et iga asi/inimene ilmub ellu siis kui teda on vaja ja kui on õige aeg ja.. nii edasi. Ja kui õppida ennast kuulama siis saab aru, mis/kes on oma ja millal on siis see müstiline õige aeg. :)