16 January 2017

Kuhu kaob energia?

Jätkan lobapostituste traditsiooni...

Eelmine nädal koolitusel oli üks vahva ülesanne. Pidid kaaskoolitujaga paari võtma ja etteantud teemal räägima. 1 minut rääkisid siis vahetasid paarilist. Esimene vestlusteema: kust ammutad oma energiat?

...

Mis energiat? Millist energiat? Pole mingit kohta, kust seda ammutada! Öelge mulle, ka kust ammutada?

Kaks täispäeva koolitust ja kaks sünnipäeva väljaskäimist lõppesidki sellega, et nädalavahetus möödus lihtsalt magades ja diivanil lösutades. Vahepeal tegin terrassiukse lahti ja lasin lapse õue. Rohkemaks jaksu ja tahtmist polnud. 100 asja ootas küll tegemist aga mis siis ikka juhtub, kui ei tee, eks ole.

Ootasin pikisilmi pühapäeva õhtut, et ära vaadata Eesti filmi "Õnn tuleb magades". Sain teada, et 41 on iidvana inimene ja mul pole mitte kunagi enam tahtmist ühegi võõra mehega tuttavaks saada, sest enne minuga tutvumist on ta olnud emaga kooselav eneserahuldajast äpard. Miks Eesti film peab olema selline naturalistlik-realistlik ja paduigav? Või ma siis ei saa jälle suurest kunstist aru.

Täna hommikul vaatasin oma pangakontot ja sain paanikahoo. Reaalselt. Jätsin ühe suure arve maksmata ja kuu lõpuni on raha hetkel u. 40 EUR. Lihtsalt faktid, muretseda pole vaja. Ükski muretsemine tulevikku muuta ei suuda. Seega, ootame ja vaatame, mis edasi juhtub.


4 comments:

soodoma ja gomorra said...

põnev. mis sa arvad, kas see jõu ja energia ammutamine on inimese loomusega seotud? mitte vist nii palju vanusega? miks ma mõtlen, sest mulle lihtsalt täna tundub, et pole vahet, kas 20 v 45. kui on olnud kaks koolitust ja kaks sünnipäeva, siis jaksan ka ainult rõduust avada. siis ja nüüd.

herz said...

Mina ammutan energiat sellest, mis ma teen. Mulle meeldivad mu kodu ja mu pere ja mu ettevõtlus ja mu pisikesed hobid nt pildistamine. Ja mida rohkem ma nende heaks ära teen, seda rohkem tahan veel teha.
Võibolla tuleneb see ka mu tähtkujust, ma ei tea. Jäärad pidavat olema liiga energilised :)

Samas on muidugi mul ka neid hetki, kus üldse ei jaksa-ei viitsi-ei taha-ei huvita. Motivatsionikriis. Sellisel juhul aitab ilus ilm, päikeeeeeee!

herz said...

Ja raha osas, no worries. Mul on kontol peaaegu sama seis ja mina nt ei tea, millal mulle raha sinna juurde kandub :) Ok, kuu algul millalgi natuke lasteraha, aga see on nagu musta auku eksole. Niiet lõbus :)

LegaalneBlond said...

Mina vist isegi seoks vanusega selle energia ammutamise. Ma ei mäleta, et mul veel nii umbes 4-5 aastat tagasi selliseid probleeme oli. Kõike jõudis teha, ja mis oluline, ka tahtsin teha. Nüüd kui on valida kas teha või mitte, ma pigem valin mittetegemise :)

D-vitamiiniga läks vahepeal asi oluliselt paremaks. Aga siis said otsa ja praegu jälle selline must väsitav sügavik. Kuid iHerbi pakk on juba Eestisse jõudnud, nii et iga hetk saan taas tõhusat 10 000 iU suurust D-vitamiinikuuri alustada :)

Mul on asju, mida mulle väga meeldib teha. Ja mida tehes unustan kõik seljavalud ja väsimuse. Ja eriti tore, kui see tegevus toob kaasa tulemused. Ka rahalised. Aga kokkuvõttes on need ka väsitavad ja tuleksid nagu millegi muu arvelt.

Ühesõnaga kuidagi limiteeritud on see jaksamise värk.