25 July 2007

Vsjoo. Ma olen armunud!


Taavisse, otsanummikuiilusassejasuperandekasse Taavisse. Mul on jumala ükskõik, mismoodi ta välja näeb või kui vana ta on. Aga niivõrd andekas ja jõuline tüüp väärib igati minu poolehoidu. Tema hääl ja mõneti toores oskus seda häält kasutada võtsivad mind põlvist nõrgaks. Ja kui mul poleks sissekasvatatud konservatiivsust siis ma oleks rippunud andunud näoga ja hõbekett suunurgas ta parema jala küljes kogu selle aja, kui ta laulis. Selle asemel ma istusin lummatuna oma pingil kõik ihukarvad püsti ja sulasin ta häält kuulates.

Taavi…MINU superstaar…

2 comments:

naistesebija said...

nojah, kui ta ka viisi peaks ja sõnu ära ei unustaks:) järeldan muidugi telkaris nähtu põhjal. võibolla ta on vahepeal laulma õppinud.

LegaalneBlond said...

Tegelt, mul on sellest ka ükskõik, kas ta viisi peab või mitte. Ma nagunii ei saaks sellest aru, sest mulle on elevant kõrva peale astunud.