04 July 2007

Ametlikult puhkusel


Nüüd on see siis käes….minu suvepuhkus. Päevad ja ööd täis puhkust ja chilli. Alustasin kohe täna peale. Kutsuti külla ja sain rahulikul istuda kella 1-ni öösel ja lobiseda. Sest hommikul saan magada nii kaua kui hing ihaldab. Ma lülitan telefoni ka välja, vist, kui julgen. Tulin oma autoga läbi linna koju tagasi ja aken oli lahti, et suveööd nuusutada. Mõnus.

A muide. Eile juhtusin vaatama „Fast and furiousi“. Olen küll seda vist oma kümneid kordi näinud aga see film ei tüüta mind. Filmi pärast oleksin nõus isegi usklikuks hakkama, sest Tüüp, kes on valmis meisterdanud nii suurepärase teose nagu Vin Diesel, on jumaldamistväärt. Tänaöisel linnasõidul nägin tahavaatepeeglist mingit kena tuunitud tibukollast sõidukit. Selle juht lasi end minu auto välimusel petta ning seadis end mu kõrvale valgusfoori taha joonele. Ma tean, mehed, et mu auto tekitab teis adrenaliinitulva ja ärategemisvajadust. Seisime siis joonel ja siis ma sain sellise kaotuse osaliseks, et sahises. No mis teha, kui välimus on aga mootorit ei ole…

Homme ma magan, siis Saaremaale, siis Tartusse, siis Riiga, siis Korfu saarele, siis mehele, kui kõik läheb nagu plaanitult :)

No comments: