07 September 2021

Tõusev täht koolitustaevas

Osalesin ühel enesejuhtimise koolitusel. 

Isenesest oli huvitav, sai mõned head mõtted ja mõned uued nö tööriistad. Aga kuna ma olen teada-tuntud koolituja, kuulan palju erinevaid seminare-koolitusi, siis suht palju oli juba tuttavat. 

Jäingi mõtlema, et praegusel ajal võib olla koolitajal päris keeruline millegagi üllatada. Inimesed loevad ise palju, nii raamatuid kui internetimaterjale. Veebist on võimalik leida tohutus koguses erinevaid koolitusi ja seminare. Hulgaliselt infot on kasvõi Google'ist kergelt kättesaadav.

Alati mõtlen, et oh, ma tahaks ka koolitada. Vanust on, kogemusi ka. Aga küsimus, et mis teemal koolitama hakata? :) Hetkel tulid pähe ainult sellised variandid: "Kuidas ise depressioonis ja muidu sügavas augus olles välja näha nii nagu oleks kõik kontrolli all ja hästi" või "Kuidas mitte põdeda kui sul on kaks magistrit aga null ambitsiooni elus". Või "Praktilised juhised kuidas elada kui palgapäevani on kolm nädalat ja 100 eurot".

Ma oskaks veel sellest ka rääkida, " Kuidas toimida lahkumineku korral nii, et hiljem poleks põletavalt piinlik".

Nali naljaks aga see koolitamise idee kummitab mul mul juba häirivalt palju peas. Ma teen muidugi oma mõtetes kohe maha ennast, et mida sul on koolitada ja kes sind kuulaks üldse. Aga targemad just seda ju ütlevadki, et mine sinna, kus mugavustsoon on lõppenud ja tee seda, mis sul esimese reaktsioonina tohutut hirmu ja vastupanu tekitab. 

Sellised mõtted.


5 comments:

Anonymous said...

No aga koolitamine ei nõua teab mis suurt investeeringut. Alusta veebis, FB tee reklaami ja vaata kuidas läheb.Esimene veebiseminar on tasuta ja edasi küsid juba raha. Alati saad laieneda või lõpetada. Ja kõik väljapakutud on teemad võivad kõlada naljana, aga on tegelikult asjakohased.
Jõudu !

Liis said...

Kusjuures, seda juttu lugedes - aga kuidas oleks kogemusnõustaja koolitusega? Ja selle koolituse järel juba saaks midagi ette võtta ju...

LegaalneBlond said...

Aitäh, head mõtted!

vaba maa said...

Pärast emapalga lõppemist võtsin ennast töörukassas arvele, siis tegin oma ettevõtte ja seal oli mingi selline võimalus, et saaksin ka mingisuguse koolituse kahe aasta jooksul võtta. Otsisin, kuid ei leidnud midagi sobivat, kõik oli paras jura. Kui sa oleksid koolitaja, oleksin juba vupsti su ukse taga. Kahjuks in koolituse võimalus vaid 2 aastat peale ettevõtte loomist ja mul hakkab see aeg kohe kohe lõppema. Sa oled mulle nende aastatega, mil ma su blogi lugemas olen käinud, kuidagi armsaks saanud.

Katariina said...

Mulle meeldiks, kui saaks postitusi laikida, nagu mujal. Sest on äratundmist, aga mitte jaksu midagi arvata. Ja siin ma olen: arvamas :) Muidugi tee ära, nagu esimene kommentaator soovitas! Inimestele on vaja. Olen kindel. Kasvõi teadmist, et keegi on olnud sarnastes olukordades ja teda on aidanud see ja see või et sellest on võrsunud selline ja selline teadmine, isegi kui progress on veel alles pooleldi koorunud tibu sammudes.
Tegin üle tuhande aasta oma blogrolli lahti ja sa oled mul seal essa. Aitäh, et sa jätkuvalt edasi kirjutad!