30 June 2010

Kõik on läinud

Mu maja hoovis on muru vallutanud hullutavalt lõhnavad ristikuõied. Ennelõunat, kui päike pole veel minu rõdule paistma hakanud, istun soojas suvetuules oma mõnusas lebotoolis ja ajakirja lugemist teeseldes jälgin hoopis vastasmaja kallal askeldavaid ehitusmehi. Toast kostab MTV lõunamuusika...

Vat need on hetked, mida mu pisike, vaene hingeke on oodadanud juba mitu kuud. Rahu, chill, soojus. Ohkan endast veel viimaseid õnnetuseriismeid välja ja tõmban kopsud uimastavat ristikulõhna täis. Mul ei ole suveplaane, mu nina on järjekordsest ohatisest kärnas ja viiiiiiimane koolitöö ootab tegemist - aga misssiiis! See kõik ei loe. Mul on mu kauaoodatud rahu, mul on lapse õhtused musikalliarmastan-telefonikõned maalt, mul on kari heade ekspromptplaanidega sõpru.

Mul ei ole mitte midagi ja seetõttu mul on ka kõik. "Go with the flow" - ütles mu pinginaaber koolis. Ja ta on minust 10 aastat noorem! :) Kuidas nad tänapäeval küll nii targad on?

No comments: