21 June 2010

Uued elamused

Teatud kurbade sündmuste tagajärjel olen asunud endale uusi elamusi looma ja uusi asju avastama. Olen asunud endale looma uut elu, mille nimel oleks hommikul tahtmist üles tõusta ja mis väsitaks nii, et magama minnes tuleks kohe ka uni. Sest ma ei ole üle saanud...

Aga igatahes nädalavahetusel siis kaks elamust korraga :) Kõigepealt käisin õekesega esimest korda elus New Yorkeri poes. Heh, ma olen nii vanaks elanud ja pole sinna kordagi sattunud. Aga see pidavat ainus enamvähem okeika T-särgi pood olema. Muidugi ma leidsin sealt veel igasugust toredat staffi ja sain realiseerida oma viimased sünnipäevaks saadud Rocca kinkekaardid (aitähh, aitähh sõbrannadele). Ma muidugi ei tea, kas ma üldse julgen oma esimeste kivipesu skinny teksastega ka päevavalgele tulla :)

Ja siis ma avastasin skype! Issake, kui põnev. Saab rääkida ja puha. Mu tuttav luges mulle skypes ühte raamatut ette. Kahju, et mul seal esialgu aint kaks inimest on. Ainult, et skypega on mul siuke tunne nagu oleks see kaamera kogu aeg sees. Et peab ikka juuksed ära kammima kui ma toas ringi käin ja arvuti peab ka seljaga voodi poole olema. Msnis sai ka öösärgis lobisetud, nüüd peab hakkama kostüüme valima, ehk peab isegi korralikud koduriided soetama.

No comments: