04 June 2010

Ämbliknaine


Ma siin mõtlesin. Muide ma olen üldse viimasel ajal suht palju mõelnud. Mõtlesin selle soodomakomorra pandud diagnoosi peale, et olen naine kui läbipaistev õhupall... Käeulatuses aga ikkagi kaugel. Proovisin ja sobitasin seda diagnoosi endale aga ei tundunud nagu päris oma. Kuigi väga ilus, muidugi ma tahaks olla läbipaistev õhupall.


A eile mõtlesin välja, kes ma olen. Pigem ma olen naine nagu ämblik. Olen kudunud kena, tiheda võrgu sobivasse kohta ja ootan hiilgavi silmi pimedas nurgas. Vaatan, kes võrku jääb. Ja kui palju sipleb. Kui väga palju sipleb, lähen vaatama ja võibolla võtan isegi endale. Kui on ainult ühte jalga pidi kinni jäänud, ei hakka vaevumagi väljatulekuga. Küll rabeleb end ise lahti.


Siuke ämbliknaine.


4 comments:

soodoma ja gomorra said...

Johani aken.
m.o.t.t.

LegaalneBlond said...

Hmm...Johani aken?
Google ütles, et "Tuntud ja Tundmatu endale ja küljel teistele. üleval: avatud ja pime ala. All: varjatud ja tundmatu"

Eee...ämmm, kust teadusest see diagnoos nüüd pärineb? Piinlik on küll nii rumal olla :)

Liis said...

Johari aken vist tegelikult hoopis? Aga mina ka ei saa aru. Soodomakomorra, palun näita tõestust pikemalt. :)

soodoma ja gomorra said...

1. See, mida sa ise endast tead ja mida teise teavad.
2. See, mida sa ise tead, aga teised sinust ei tea.
3. See, mida teised teavad, aga sa ise mitte.
4. See,mida ei tea endast sina ega teised.