26 June 2007

Menüü

Kui sulle antakse kätte menüü, millelt võid valida ükskõik mida siin elus, siis kas sa valiksid oma praeguse elukaaslase, kodu ja töö, elu? Õnnelik inimene, kes sekunditki kahtlemata „Jaa!“ vastab.

Mina valiks olemasoleva asemel hoopis katusekorteri mõnel Kreeka saarel suure terassiga, elukaaslaseks Dima Bilani või Justin Timberlake (ma pole veel suutnud otsustada) ja töö tegemist ma ei valikski. See oleks siis nagu ühe nädala menüü. Järgmiseks nädalaks ma valiks juba hoopis uued inimesed ja kohad.

Ainult, et kui raskeks osutus selline fantaasiamäng… Ma käisin eile pea tund aega tuule käes enne, kui mõte lendama suvatses hakata. Enne ma lihtsalt lonkisin ja norutasin oma eksistentsiaalsete probleemide kallal. Ja siis äkki….

Kreeka, siit ma tulen!

Inspiratsioon Peep Vainult

No comments: