20 June 2017

Piinlik lugu küll :)

Me oleme pisipoisiga mõned hommikud sisse maganud. Noh nii, et ma tean, et mul ülemust tööl pole ja seetõttu magan pisut kauem ja pisipoiss norskab ka magusalt. Suvine periood kah. Küll hiljem teen oma töö järgi. Mul pole mingit kellaajalist vastuvõttu. Igatahes venitame me end 9 ja poole 10 vahel lasteaeda ja tööle ja jätkame juba oma päeva tavapärases rütmis.

Täna aga vaatas lasteaia söögitädi mulle niimoodi uurivalt ja pikalt otsa ja küsis, et "Mis töökoht see on, mis niimoodi sisse magada ja hilineda lubab?"

Ma kohe hakkasin muretsema, et issake, mida ta ometi minust arvab. Et ma joon õhtuti end täis ja magan hommikul sisse? Et ma ei käigi tööl? Või et mida ma nüüd valesti tegin?

Ma ei saa ju talle öelda, et ma loen öösel kella 2-ni erootilisi armastusromaane ja just sellepärast ei jaksa vahel üles tõusta :D

No comments: