16 June 2017

Organism läikima!

Traditsioone ja sümboleid armastav inimene nagu ma olen, meeldib mulle hirmsasti näiteks vana aasta kokku võtta mingi huvitava tegevusega - no näiteks meemassaaž üle kogu keha. Sümboolne ju- kõik vana kehast välja. Uut aastat meeldib mulle alustada puhtale lehele kirjutatud plaanidega. Ja siis meeldib mulle sünnipäevi ja uut eluaastat enda jaoks mingi isikliku tegevusega tähistada.

Pole endiselt mingi saladus, et maadlen juba aastaid stressi ja depressiooniga ja sellega kurnan oma vaest organismi päris korralikult.  Seetõttu paningi kõigepealt uueaastalubadusena kirja, et see 40+ väsinud ja energiast tühjaks voolanud naine peab aasta pärast välja nägema nagu 30+ särav ja energiast pakatav amatsoon!

Kuna minu aegade halvim vorm sai tõestatud selle aasta Maijooksul siis otsustasin oma uut eluaastat tähistada Benu apteegis kehakoostiseraporti tegemisega (LINK). Tahtsin kõik need koledad numbrid salvestada ja siis juba edaspidi neid enam mitte näha. Rasvaprotsent :( Kehakaal :(  Vistseraalne rasv :( Mis aga oli mulle suureks üllatuseks - suur lihasmass! Üle poole minu kehakaalust! Nagu hurrrraaaa!!

Halvaks üllatajaks oli keha veesisaldus, mis oli alla normi. Olen ennast suht veejoojaks pidanud. Tuleb välja aga, et see nii polegi. Tõin omale töö juurde pudeli lauale ja nüüd joon päevas 2 liitrit.

Veejoomine läheb küllaltki vaevaliselt,  pidev pissilejooksmine on juba täiega ära tüüdanud ja nüüd pärast kolme päevast veejoomise pingutust hakkas pea ka valutama. Õigemini tuikama ebameeldivalt.

Vaatame, kas see on loodetavasti mööduv kõrvalnähe või nagu kolleegid hoiatasid, pigem šokk organismile. Et poleks tohtinud päevapealt vee kogust nii suureks tõsta, vaid oleks pidanud tasa ja targu toimetama.



Varsti peaks kohale saabuma ka tellitud ränivetika pulber (LINK), mida toitumisnõustaja Liis Orav soojalt soovitab. Ehk et läheb suuremat sorti organismi puhastuseks. Nagu näha, aitab mulle stressist ja sellega kaasnevatest jamadest. Aeg on pekid seljast heita ja organism läikima lüüa :)

Siis võib loota, et sisemine ilu kiirgab ka väljapoole ja äkki torkab silma mõnele ilusale mehekandidaadile :D 

1 comment:

Katariina said...

Vee kohta mainiks, et mingite teooriate järgi peaks vee tegema omastussõbralikumaks organismile. Soovitused küll erinevad korallipurust soola ja soodani. Et muidu ainult vaevavat neere see tohutu kogus ja omanduvat vähe. Ma ise proovin hetkel šungiiti, tulemusi ei oska raporteerida. Vbl neid polegi ;)