15 June 2017

Mida teeb naine oma viimase raha eest...?

Kui kolmelt kaardilt kõik raha kokku kraapida siis saab see naine viimase raha eest juuksurisse minna!

Tukk on juba nädalaid üle silmade, blondi väljakasv on varsti hullem kui "Pilvede all" Piretil vahepeal. Samas teisest küljest õde ei saanud arugi, et midagi väga hullusti oleks, arvas hoopis, et olen just värskelt juuksuris käinud ja endale uue tuka stiliseerinud.

Tegelt saab päris viimase raha eest veel uue ripsmetuši ka osta.

Mõtlesin, et lükkan oma juuksuriskäiku veelgi edasi, arved vajavad maksta ja nii edasi. Aga siis tuli sõbrannaga juttu, et varsti kohtume ja ma äkki tundsin põletavat häbitunnet, et pean kohtumisele saabuma väljakasvanud juuksevärvi ja tukaga. Ütle nüüd seda naiste aru ja loogikat, eksole.

Üldse kipub mul viimane raha minema reeglina täiesti ebamõistlikesse kohtadesse: Rootsi kruiisile, spaasse, kaardimoorile -  sry, tegelt on Kirsti Timmeri kohta kaardimoor öelda väga vale :D

Nende pisut arulagedate kulutuste loogika on aga selles, et ma väga tahan ja vajan just SEDA asja. Kui mina tahan juuksuri juurde minna, siis mina tean, et see maksab just nii palju ja see ressurss tuleb lihtsalt kuskilt võtta. Sest mina tahan minna ja kõik. Ma ei otsi odavamat juuksurit või ei lõika ega värvi ise.

Kellele aga jäi silma minu kaardimoori vihje siis Kirsti on tõeliselt lahe ja sõbralik inimene ja julgen öelda, et temaga veedetud tunnike rikastas minu elu ja andis juurde kogemuse, mida mäletada. Mis ta mulle rääkis, jääb muidugi enamuses ainult minu enda teada, sest nagu ka Kirsti ütles, kaardid ei ütle nagu on ja tuleb, vaid nad näitavad võimalusi. Vähemalt on mul valikuid :)

No comments: