16 March 2010

Koomika Rimi moodi

Kõik, kes on Rimi poe alalised külastajad, teavad, et ostutšekke tuleb üle kontrollida.

Teel kassast infoletini märkangi, et tuunikala eest on võetud veidi rohkem, kui suur roheline soodussilt lubas. Kusjuures kontrollisin korralikult, et rohelisele sildile kirjutatu ja karbile kirjutatu oleksid raudselt üks ja sama. Nii, näitan infoletis oma mure ette. Teenindaja helistab kuskile, küsib ja ütleb siis mulle, et "No lähme vaatame, kus te seda silti nägite!" Sellist asja pole ma küll kunagi enne tegema pidanud, siban raske toidukotiga teenindajale järgi. Hakkan halba aimama.

Ja ongi juhtunud ime! Minu roheline silt on kadunud nagu tina tuhka! Kalakonserviletti opereeriv naisterahvas vaatab mind nagu tulnukat: "Misssilt? Näete ju ise, et siin pole mingit silti.. Mõlemad naised vangutavad nõutute nägudega päid ja mulle hakkab tunduma, et ma pole tegelt seda silti üldse näinudki.

"Eks ma võin teile ju selle vahe tagasi maksta", ütleb infoleti teenindaja. Tunnen end süüdlasena, nagu ma tahaks poelt raha ära varastada, olles mõelnud välja selleks hiilgava sildiloo.

4 comments:

madli said...

tartu rimi? mul sama asi juhtunud, käisime ka vaatamas, silt oli küll olemas, aga väidetavalt olla soodukas lõppenud juba. idiootsus:D

LegaalneBlond said...

Mul on siuke tunne, et see on suht ühtne Rimi poliitika. :) Sildid on nõrkadele, õige mees maksab alati täishinna.

Eriti ägedates Rimides puudub aga üldse infolett, et sul ei tuleks mõttessegi kaebama minna.

soodoma ja gomorra said...

edaspidi hoia fotokas kotis ja lase end kohe koos sildiga pildistada.
siis saad järgmise sammu teha ja olematu sildi kohal asitõendid letti lüüa:)

mis edasi?:)

mama de montagne said...

Tahtsin ka kohe fotoka varianti soovitada. Alles hiljuti olin ka mina Rimis, eriti närvas veel, ja ühele mutikesele minu ees taheti müts pähe tõmmata: need supid ei ole 4 krooni, need on ikka 10. Teise margi supid olid 4. Mõlemad olid ainult kanasupid ja mutike jäigi pead kratsima, et MARK tõesti äkki erines, müüja vaatas pilgul "mis see mutt markidest ikka teab". Lõpuks mutike taandus, aga ütles ikkagi: noh, aga miks te siis panete need samasugused asjad nii kõrvuti.
Ma olen nõus - selge kanasupp on pea et kõigil samasuguse paki kujundusega - Knorr, Gallina Blanca või Maggi. Või on veel mõni, ma ei tea.