08 March 2010

Kaunist naistepäeva teilegi!


Eile ei tulnud üldse õhtul und, vähkresin küljelt - küljele ja klõpsisin mõttetult telekakanaleid. Jäin vaatama telekast Aunaste seksisaadet. Einoh, ei midagi uut ja mõistlikud kompleksivabad inimesed vestlusringis ka. Hindan muidugi kõrgelt hr. Indrek Mandre tabavat sõnastust selle kohta, mida mehed seksist leida loodavad - hingerahu :) Kahjuks on küll nii, et naisel peab see hingerahu ikka enne seksimist juba olemas olema.

Aga mõtlema panid mind hoopis need vaheklipid. Mõlemas osalised keskeast veidi kaugemale jõudnud "totud" (A. Lepajõe diagnoos), kelle seksiga tegelemine äratas vaid piinlikkust. Okei, Egon Nuteri kahvatuvalge tagumik etendas siinkohal kõikide samaealiste meeste tagumikke ja hr. Nuter ärgu võtku isiklikult aga - iiiuuuuu!

Kas ma tõesti suudan ise kõrges eas olles leppida oma partneri vanadusest lotendava kehaga? Issand anna mulle tolerantsust ja nõndapalju armastust, et see kunagi probleemiks ei saaks! Või lõpetan ma samamoodi kui Madonna, kellele ma üldse pahaks ei pane kauni Jeesuse hankimist. Kuuldavasti olla turteltuvid jälle tülis. Aga mulle on muidugi sellest kasu vähe, sest minu väikesed käed meesmodellideni ei ulatu, Dima Bilanist rääkimata.

Mina pean siin kodumaal oma hirmudega hakkama saama. Siinsed meesmodellid ka nagu väga ei ahvatle. Ja üleüldse, kui ma juba siin vingun ja sirutan oma sõrmi ilusate poiste poole, kas ma siis mitte ka ise ei peaks vapustavat vaatepilti pakkuma?


Vaat sellised naistepäevale pühendatud mõtted.


P.S Tõsieluline blondianekdoot ka siia juurde. Mõtlesin, et panen tänasel tähtsal päeval msni nimeks Naine. Ei osand elu sees aimata, et exabikaasa eestikeelne msni versioon näitab selle peale - Naine (saadaval).

1 comment:

mama de montagne said...

Saadaval Naine :D:D:D Naersin pisara silma praegu :D
Aga mina usun, et kui oled kõrgesse ikka jõudnud, siis sama armas, kui on sinu kann su mehele, on ka mehe kann sinule ;) Koos on ju tagumikkudega koos sinna jõutud :)