11 May 2007

Reedeõhtu lemmikmees


Midagi ei ole teha - minu konkurentsitu reedeõhtu lemmikmees on dr. House. Muidugi on sõna "lemmik" kasutamine sellise karuse mehe puhul ilmselge labasus. Aga ma lihtsalt sulan helesinise ekraani ees teda nähes ja nii voolabki mu huultelt kontrollimatut ninnu-nännu imetlust. Andke andeks.

Tänases osas nägin Teda mootorratta seljas, nahktagiga ning haukamas koju jõudes eritialfaisasel moel võileiba. Ma isegi ei saa aru, miks ta mulle niimoodi mõjub. Ta pole üldse minu tüüp.

Kusjuures on täitsa võimalik, et selle crushi algus ulatub tagasi iidsetesse aegadesse ehk pubekaperioodi, kui telekast näidati sellist seriaali nagu "Jeeves and Wooster" ning ma olin Hugh Lauriest ülepea sissevõetud, maalides tema nime täis kõik oma koolivihikute tagakaaned.

On kaks meest, kellele ma sõnagi lausumata mehele läheks - Hugh Laurie ja Justin Timberlake.

2 comments:

Jànus Robert said...

Legaalne, sõnagi lausumata ei saa abielluda! Jah sõna peab kasutama selleks.

LegaalneBlond said...

OOOjaaaa :D