03 May 2007

Loeng teemal „Kuidas saada kõige lihtsamal viisil maailma parimaks emaks”

Selleks tuleb kamandada tütreke autosse ja sõidutada ta kõigepealt Pagaripoiste kohvikusse, et osta sealt Lotte mahla ja roosamast roosat Aleksandri kooki. Mina ei mõista, millega võlub lapsi see hirmkuiv koogike? Kusjuures ma olen ise ka lapsena seda kõige paremaks asjaks maailmas pidanud. Aga ei mäleta enam, miks…

Siis tuleb minna poodi ja osta lapsele:
1) imeilusad, õrnheledad, läbipaistva tallaga, roosade lilledega unistuste kummikud;
2) roosad, lugematute külgekinnitatud lillekeste, lipsukeste ja säravate vidinatega ketsid. Täpselt sellised nagu on parimal sõbrannal;
3) ja lumivalged, lillade lillkaunistuste – ja ornamentidega tossud spordipoest, et oleks nagu päris täiskasvanute omad.

Uute jalanõude sisseõnnistamiseks sobib kõige paremini käik McDonaldsisse. (Muide, kõik kaaluhuvilised ja tervisefriigid, ma ei ole seal juba oma 100 aastat käinud). Osta tuleb loomulikult friikartuleid ja maasikashake´i.

Ning selle kõige järel vaatab su laps sulle auto kõrvaltistmelt suurte siniste silmadega otsa ja teatab: „Sa oled maailma parim ema!”

2 comments:

Jànus Robert said...

Rahu. Varsti-varsti on ta 16-aastane beib. Valib riided ise. Ostab ise. Ja talle peab lihtsalt regulaarseid ülekandeid panga-arvele tegema.

Hmm, aga siis ei saagi ju olla enam maailma parim ema/isa?????

LegaalneBlond said...

Noh, parimaks isaks ma esialgu ei plaanigi veel hakata :)))