17 April 2017

Kaalujutud: kuidas pühade ajal ellu jääda

Mis pühade ajal ikka muud tehakse, kui sõidetakse maale, istutakse laua taha, jutustatakse ja siis süüakse vahetpidamata häid asju. Olin juba ette törts stressis, et kui eelneva nädalaga olin jõudnud numbrini 80 siis nädalavahetusega ähvardasid kõik kilod tagasi tulla ja veel koos sõpradega.

Sest nii karm ma enda suhtes ei ole, et peotoidud söömata jätan.

Aga läks paremini kui ma arvata oskasin! Ainult +1 kg ja selle nädala plaan on jõuda maagilise number 7-ni!

Me olime oma peotoitudeks planeerinud frikadellisupi ja kanahakklihakotletid kodujuustuga. Magusast küpsetasin maitsva kohupiima-purukoogi. Peaksin sellest eraldi postituse tegema, sest kui ma otsisin sobivat purukoogi retsepti siis ma seda ei leidnudki ja pidin ise mitmest retseptist sobiva kokku miksima.  Sauna jaoks oli kaasas siidrit ja pühade tähistamiseks munalikööri ja roosat veini. Hommikutel sõime neljaviljaputru ja muidugi keedumuna :)  Õhtul säästsin ennast ja ei kukkunud näoli külmkappi, et teha endale hunnikut võileibu või pista midagi head põske.

Tehtud sai paar väikest jalutuskäiku, parem ikka kui terve aeg keras teleka ees olla. Nii et karm ei olnud aga ei liialdanud ka. Selles vist peituski edu võti :)





No comments: