04 May 2010

Olen kaotanud tema, pean leidma iseenda

Olen alati arvanud, et kirjutamine on palju tervendavam kui rääkimine. Rääkides lased lendu sõnu, mida hiljem võid kohutavalt kahetseda. Või moonutad tõde, sest päris kõike ei taha ju kunagi rääkida. Kirjutamine on palju ausam. Tühja neist kirjavahemärkidest, suurtest algustähtedest või täislausetest. Kirjutad lihtsalt kõik endast välja, niimoodi nagu ta parasjagu tuleb.

Nii et, Saareblond piiga, minu poolest sa võid jäädagi ootama, et ma langeks nuuksudes kummuli männimetsasel kepikõnnirajal ja samal ajal pursates välja kõike, mis mind vaevab. Ainult mu päevik teab, et ma nutan öösiti. Et ma olen kaotanud kellegi, keda ma armastan. Et ma ei oska oma nutvale lapsele seletada, miks see nii läks. Et ma üleüldse ei saagi neist asjust rääkida, sest kurbus nöörib kõri kinni.

Oluline on see, et ma olen iseenda jaoks olemas. Ja et ma ei tohi kaotada usku armastuse olemasolusse, sest kui ma seda teen, siis ma olen kaotanud kõik.

5 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

Huvitav, miks on see nii, et just siis, kui oled end hakanud tundma hästi, oled nii õnnelik, et tahad seda kuulutada tervele maailmale (ja kuulutadki), siis järgmisel hetkel on see kõik kadunud. Läind.

Kas tõesti peame lähtuma Murphy seadusest, et "Kui tunned end hästi, siis ole rahulik, see läheb mööda" või hoopiski sellest:

"We have this idea that love is supposed to last forever. But love isn't like that. It's a free-flowing energy that comes and goes when it pleases. Sometimes, it stays for life; other times it stays for a second, a day, a month or a year. So don't fear love when it comes simply because it makes you vulnerable. But don't be surprised when it leaves either. Just be glad you had the opportunity to experience it."
— Neil Strauss

Aeg parandab kõik haavad ja pead iseendaga taas sõbraks saama ;) Ole tugev! Naerata!

LegaalneBlond said...

Huhh, see Neil Straussi jutt läks nüüd küll kümnesse.

Murphy on mu vana lemmik - Kõik läheb mööda. Ja nii ongi. (Murphy pluss Fokin)

JÄÄRAPLIKA: said...

Vot vot :) Mul toimus ka kirgastumise hetk, kui seda teksti omal ajal lugesin. Kõik tundus justkui äkki olevat loogiline :)

mama de montagne said...

See JP komm oli juba nii täkkesse. Mulle paistab et sa oled päris hea pakett ja väärid parimat... aga see kõlab vist klišeena...
Ma küll ei tea üldse midagi sinust ja sinu elust või mis juhtus, aga seda tean, et positiivne mõtlemine aitab ja aeg aitab ka.
Ja sul on Laps ja tema armastus on alatine :).
On öö ja on emadepäev. Head emadepäeva :)

LegaalneBlond said...

Eks ma paras frukt ole :))) ja sõbranna ütleb, et kõiges on süüdi Kaksiku tähtkuju. Maailm on minu jaoks kas must või valge.

Igatahes aitäh kõigile nende heade soovide ja kaasaelamise eest. Ma olen kohe täitsa liigutatud.