18 August 2021

Lörriläinud suhteplaanid

Ma siin mõtlesin, et eks seda viimast suhet on nüüd juba piisavalt kaua põetud ja aastad välimusele väga ei halasta, et ehk oleks aeg veits tõsisemalt kaaluda mõnda uut varianti.

Aga ma ei saa aru, mis värk sellega toimub! Neid variante tekib kogu aeg ja siis sama äkki kui tekkisid, kaovad ära. Igasugustel kummalistel põhjustel. 

Mõni variant räägib algul pühalikult püsisuhte soovist. Ainult, et seda püsisuhte soovi jätkub umbes kaheks kuni kolmeks kohtamiseks ja siis on juba uus püsisuhe Pärnus. Õnneks ma tean, et esimesed kaks kuud ei tasu ühtegi juttu või lubadust tõsiselt võtta, rääkimata südamesse võtmisest. Ühe variandiga pole suhtest juttugi, lihtsalt koht ja kellaaeg (saate aru küll). Ainult pärast seda äkki tuleb jutt, et nii on ikka mõeldamatu ja nüüd tahaks minuga hoopis püsisuhet. Siis on terve hulk variante, kes tekivad, kaovad ja aktiveeruvad uuesti paari nädala tagant ja siis kaovad uuesti. Ilma blokeerimata neist lahti ei saagi. Kui kogemata ja meeltesegaduses ise sellise variandiga ühendust võtad, tuleb sealt vastuseks tavaliselt kummaline häma, millest ei saa üldse aru. Seega on kõige parem lahendus kustutamine ja blokeerimine. 

Kuna neid erinevaid kummalisi kogemusi on viimaste kuudega, millal ma olen vähe aktiivsem selles valdkonnas olnud, päris palju kogunenud ja pea kõikide nendega on midagi imelikku juhtunud, siis tekkis mul kõhe tunne. Ju vist siis ikkagi ei ole õige aeg nagu ma arvasin? Või siis on see tutvumiste, kohtamiste ja uute suhete tekkimise maailm nii palju muutunud? Sest ega ma ju ometi ise midagi valesti ei tee... :)

Täpselt selline tunne on, et miski või keegi pidevalt ellimineerib valed mehed mu elust enne, kui ma ise veendun või aru saan, et nad nö valed on. Kusjuures ma ei heidagi neile meestele midagi ette, kõik on olnud normaalsed, hea välimusega, erinevatest vanuseklassides ja suht intelligentsed. Potentsiaali nagu oleks. Aga ei juhtu lihtsalt. Ja mitte 1 kord, vaid praktiliselt kõik korrad.

Tundub, et kõige targem on loobuda kõikidest edasistest ootustest ja plaanidest. Lihtsalt vaadata, mis toimub. Sest ilmselgelt keegi naerab, kui mina plaane teen või arvan, et nüüd on õige aeg.


No comments: