18 September 2008

...

Kolme kuuga on silmaalused muutunud siniseks. Kaal tõuseb seletamatul kombel. Magama heidan õhtuti kell 10. Hommikul on täpselt sama tunne, mis enne magamaminekut. Enne magamaminekut näen kurja vaeva, et peatada katkematut töömõtete voogu.

Olen valmis haarama iga vastutulija kuuenööbist, et kurta oma rasket saatust. Kindlasti ma olen seda juba korduvalt teinud ka. Varsti hakkavad inimesed mu eest põgenema.

Sõidan autoga nii, et pärast ei mäleta kuidas ma sõitsin. Seisan tänulikult ummikutes, et nautida tardunult hetke, kui midagi tegema ei pea. Reklaamides paljukasutatud sõna "spaapuhkus" tõmbab silmad veekalkvele.

Lihtsalt mõned sellised emotsioonid. Esmakordsed. Läheb üle.

2 comments:

Anonymous said...

Mina ka, mina ka! Kõigis sajas punktis!

LegaalneBlond said...

Blondi nädalavahetusejärgne vanasõna: "Ei ole masekat, mida paras jagu viina ja palju seksi ei raviks."