25 March 2008

Sarjast: imelikud inimesed...

„Ära tõmble, kole inimene“ oleksin ma öelnud, kui mul oleks aega olnud. Sellele kiilaspäisele, keskealisele, kuunäoga mehele suure auto roolis, kes hoolega grimasse tehes sõrme meelekohta keerutas nagu mingi faking 3. klassi õpilane.
„Tead sa ka, et sa sõitsid samamoodi parklas keset teed nagu mina ja kuna sina tulid suunast, mis peab minu läbi laskma, siis ära vehi oma ülajäsemetega. Ole parem õnnelik, et ma millimeeter enne sinu masendavat keskpärast autot jää peal pidama sain.“

Ausõna ma ei saa aru, kuidas tuleb täiskasvanud mehele esimese reaktsioonina pähe ohtlikus olukorras sõrme meelekohal keerutada? Minu teada ei peaks arengupeetusega tüüpidele juhilube üldse antama? Sest igasugusest normaalsest ja mõistuspärasest täiskasvanulikust käitumisest on sedalaadi žest nagu väga kaugel.

No comments: