25 October 2007

Vajan Teda...

Lugesin uudist, et Tokyo automessil tutvustas Nissan masinat Pivo2, millesse sisseehitatud robot hoolitseb ka juhi tuju eest. Nissani nimetu robot noogutab ja vaatab juhti tujutõstva pilguga, kirjutas VG Nett. Elektriauto armatuurlauale installeeritud roboti pealiigutuste tõttu tundub auto elavana ja sinisilmse masina pilgule on raske naeratusega vastamata jätta.

Jättes tähelepanuta selle hämmastava fakti, et Jaapanist ja Hiinast, kui megarahvaarvuga riikidest, tuleb hordide kaupa leiutisi, mille eesmärgiks on leevendada inimese üksindust, siis Pivo2 on küll üks minulemõeldud leiutis.

Ma vajan eriti hommikuti „tujutõstvat pilku“. Paha ei teeks ka mõned kiitused, et ma näen täna eriti hea välja, või et Pivo2 igatses mu järgi. Lisaks tujutõstmisele ma oleks äärmiselt liigutatud, kui Pivo2 soojendaks hommikul mootorit, kraabiks klaasid jääst puhtaks, paneks valmis kohvitermose ja valiks sobivat hommikumuusikat. Sel ajal aga kui ma palehigis tööd teen, võiks Pivo2 teha tiiru autoteeninduses. Mul just tänahommikul meenus, et viimase aasta jooksul olen autosse lisanud ainult bensiini ja aknapesuvedelikku. Äkki oleks siiski midagi veel vaja?

Suudaksin leida Pivo2-le veelgi toredaid kasutusvaldkondi. Siis poleks meest enam vajagi :)

No comments: