14 November 2017

"Oh, kuidas ma armastan autoremonti!"

Ei armasta tegelt üldse.

Sain auto remondist kätte, maksin raha ära, läksin diagnostikasse, sama viga, uuesti parandusse, uuesti paar sotti maksta.  Nagu hurraaaaa..

Jaa, tegelt ma olen oma autole suht vähe kulutanud siiani. Midagi pole remontida vaja olnud. Aga nüüd, auto 10. eluaastal kukkusid kõik vajalikud osad küljest ära :(  Pole üldse põnev enam.

Ja ma  a-b-s-o-l-u-u-t-s-e-l-t  vihkan olla naisterahvas autoremonditöökojas. Kohe vihkan, vihkan seda loll olemist. Sama hea, kui mina küsiks autoremondimehelt kommertspandi seadmise tingimuste kohta. Täna diagnostikas juttu puhudes ütlesingi, et mulle meeldiks, kui oleks remonditöökoda, kus autosid parandavad naised. Onklid arvasid, et jumala hea äriidee. Neil oli seal ükspäev just kaks praktikanti tüdrukut tööl ka.

Täna käisin autol taaskord järel. Uberiga. Täpselt meie ees sõitis üks minu kolleeg koju. Pagan, oleks ma enne teadnud, kus ta elab! Seekord sattus mulle ülijutukas taksojuht, muudkui seletas, keda kõiki ta sõidutanud on. Ja kellega koos elanud on. Näiteks 20-aastaselt 43-aastase naisega. Ja et nüüd on ta vaba ja vallaline, 34-aastane noormees. Varem oli tal BMW, mis naistele väga meeldis. Just niipalju ja rohkemgi infot veel sain selle 6-minutise sõidu jooksul.

Kui ma töökotta jõudisn, nägin seal Ferrarit. Ütlesin, et jätke see citroen endale, ma võtan selle Ferrari :)  Mees andis mulle Ferrari võtme ja ütles, et aga palun, mine. Ma hoidsin oma käes päris Ferrari võtit. Võib ma kirjutan veel paar korda Ferrari, sest see oli tõesti nii ilus Ferrari, et ma ei julgenud seda Ferrarit katsudagi suurest aupaklikkusest.

Kahjuks sõitsin koju siiski oma õnnetu prantslase ja paha tujuga. Nii umbes paar sotti on lihtsalt maha visatud ja nüüd tuleb see raha uuesti kuidagi kokku koguda. Või äkki keegi tahab mulle uue auto kinkida? Või mõistliku hinnaga müüa. Tingimused on imelihtsad: võimalikult uus, peab pakkuma emotsiooni, navi ja parkimiskaameraga, max liisingusumma 100 EUR/kuu.

5 comments:

Manjana said...

Mulle meenus, kuidas ma viimati suvel autol remondis järgi käisin. Ma aeg-ajalt laenan eksilt autot. Harva. Viimati laenasin nii, et pidin auto ise remondist ära ka tooma. Võtsin oma tütre ka kaasa, ta mul selline armas, küll 19, aga lapse näoga. ei mina teadnud, mis sel autol viga oli. remondionu ikka seletab mulle oma kahtlases võõrkeeles, mis viga oli ja mida nad tegid ja ma noogutan unise näoga. onu oli ilmselt selliste naisklientidega harjunud. aga mu laps oli oma isaga varem rääkinud, et mis uatol viga oli ja ma siis niisama noogutan, kui mu malbe näoga tütar teeb suu lahti ja räägib onuga selles imelikus autotükkide võõrkeeles kaasa. Vot siis vajus onul suu päriselt lahti. Mul oli nii hea meel, et ikka targa tütre kaasa võtsin, sain pikka remondimehe nägu näha :D

herz said...

Ui, ma kohe tahtsin jagada sulle kahte lugu :D

Esimene Ferrari kohta: https://www.facebook.com/100009872231741/videos/379464572392614/?id=100009872231741

Teine naiste autotöökoja kohta:
https://www.facebook.com/100009872231741/videos/365783770427361/?id=100009872231741

Aga sellega olen küll nõus, et mina ka ei taha üldse auto parandamise asju ajada, sest no nii rumalaks peetakse, isegi et ma siiski tean autoasjadest tsuti rohkem kui ilmselt keskmine naine. Niiet see naiste autotöökoda oleks kindel äriidee :)

LegaalneBlond said...

Autotükkide võõrkeel just :DDDD

Seda Ferrari nalja ma olin näinud aga see teine oli ka ülihea. Krigisev jublakas :D Palun, enam ei krigise midagi. Aitähh!



Anonymous said...

Lugesin kunagi aastaid-aastaid tagasi su blogi. Vahepeal kirjutasid vist vähem ja seetõttu ma seda enam nii põhjalikult ei jälginud.
Nüüd, paar päeva tagasi, meenust nö lambist, et kunagi oli mingi blogi, kas Blondiblogi vms, mis mind väga köitis. Väike Google ja leidsin üles.
Suur oli mu üllatus ja üüratu rõõm, kui avastasin, et sa ikka veel siia kirjutad. Nüüd on tükk tegu, et lugemisega uuesti järje peale saada, kuidagi ei taha õhtuti õigel ajal voodisse jõuda :D

Ma ei teagi, miks ma seda kõike kirjutasin, et tänada sind nii vahva blogi eest? Minu viimaste päevade hiilgehetk oli selle blogi (taas)leidmine, igaljuhul.

LegaalneBlond said...

Ooo, aitäh!

Ma ise ka loen vahest oma blogi tundide kaupa :D 10 aasta tagused asjad on pea täiesti meelest läinud. Hea vanainimesel meenutada nooruse lollusi.