26 September 2017

Valehäbita - minu uus Lelu(o)

Milleks mulle autoparandus, kui raha on võimalik kasutada hoopis nauditavamal moel... :)

Ilmselt teeb trenn seda kehaga, et tunned ennast palju elusamana, tundlikumana ja tahtvamana (just sellise sõna mõtlesingi praegu olukorra kirjelduseks välja). Minu teada pole seksialtimaid mehi, kui just kõiksugu sportlased - jalgpallurid, korvpallurid, bodybuilderid.

Tundsin äkki, et elus on midagi olulist, kuid vajalikku puudu. Üks sõbranna kiitis mulle messengeri tüdrukute vestlusringis Lelode kvaliteeti ja pealispinna siidisust. Pfft, oli mu esimene mõte. Mul oli kunagi 100 aastat tagasi, sel ajal muidugi täiesti ennekuulmatu asi, üks naturaalse välimusega kummine vibraator. Kork käis maha, patareid sisse ja olemas. See iidne relv on ammu igavike radadel ehk prügikasti heidetud.

Uurisin siis väheke seda Lelo-majandust ja oh sina imet, mis hinnad! Lausa jõhker. Aga mõte oli läinud juba liikuma. Tegin Google abiga korraliku uurimistöö ja sattusin täpselt õigel ajal Hotlipsi kaubamajja. (Null reklaami, kõik oma kuludega)  Õige aeg = soodukate aeg. 

Minu valikuks sai Lelo Soraya. Ma ei hakka siia konkreetset pilti panema, saab ise googeldada ja erinevaid arvustusi lugeda. Aga käsi südamel - SEE ASI ON OMA RAHA VÄÄRT!  Eks ma olen piisavalt snoob ka nüüd, et mingi paarikümne eurose suvadildoga ei viitsi jamada. Kui on olemas sellisel tasemel, luksuslik ja ilus disaini-ime. Nii ilus, et ma tegelt ka võtsin end kokku ja julgesin sellest siin kirjutada. Ja mitte patareidega vaid laadijaga. Selline on tänapäeva tehnika. 







No comments: