18 September 2017

Kullast süda

Ma näen viimasel ajal kirevaid unenägusid, mida ma tavaliselt hommikul enam ei mäleta, ja huvitavaid une-eelseid kujutisi. Teate küll, just sel hetkel kui hakkad nagu magama jääma aga samas veel mõte töötab. Vat sel hetkel nägin ma sellises suures hallis pimeduses ühte kuldset südant, mille küljes oli pikk kuldne traat. See pikk kuldne traat kadus pimedusse ning ma ei näinud, mis seal oli, kuid olin üpris kindel, et seal traadi otsas on teine süda...

Ärkasin hommikul üles ja mõtlesin end haigeks, et mida see pilt tähendada võis. Kellegi käest ei julge otse küsida ka või siis arutada, peavad veits peast imelikuks. Võtsin arvuti lahti ja guugeldasin  "süda kuldne niit" :D

Õnneks mul üks sõbranna siiski on, kellega ma selliseid teemasid arutada saan. Seepärast kirjutasin talle lühikokkuvõtte ja küsisin ta esmaemotsiooni. See oli totaalselt teistsugune kui mu enda emotsioon ja pani mõtlema. Selge on see, et sellel pildil on tähendus ja selles suhtes tuleb midagi ette võtta. Üks variant on katkestada see ühendus...

Aga ma ei taha seda teha.

No comments: