04 January 2014

Nääriöö

Seekord sai see vana aasta meeleolukalt ära saadetud ja uus aasta säravalt vastu võetud. Ja kuigi väsimus oli 1. jaanuari õhtuks tappev siis süda laulis rõõmust. 

2013 algas minu meelest tiba halvasti ja ma polnud kõigega päris rahul siis pean mainima, et selle aastanumbri sisse jäid siiski meie suguvõsa esimese meesjäreltulija sünd ja unistuste kodu ost. Nii et patt oleks tegelt nuriseda.

Ning oma unistuse koju ma siis ootasingi erinevaid karvaseid ja sulelisi külalisi vana aastat ära saatma ja uut vastu võtma. Pidulaud sai kaetud kartulisalati, kalamarja, kiluvõileibade, enda marineeritud männiriisikate ja Napoleoni tordiga. Sõbrad tõid juurde isetehtud sülti, sea sisefileed, värsket salatit, puuvilju ja joovastavaid jooke. Korralik eesti laud ikka :) Kusjuures kartulisalati jaoks küsisin ma nippe oma vene rahvusest ämmalt. Mina teen kartulisalatit lihtsalt - kartul, marineeritud kurk, keeduvorst, herned, hapukoor ja majonees ning törts sinepit. Aga seekord tegin luksuslikuma variandi, mis otse loomulikult maitses ka Superkangelasele palju paremini. Salatisse läks lisaks keedetud porgand, üks õun ja korra keevast veest läbi käinud sibul. Kuum vesi aitab sibula maitset pehmendada. Ja oli tõesti parem salat.

Kui algul mõtlesime ka mängida veidi seltskonnamänge siis reaalsus oli selline, et külmlaud, kingituste jagamine, soe söök, fotosessioon, kook, südaöö ja raketid ja juba oligi kell 3 öösel ning lapsed hakkasid järjestikku kustuma. Mina küll aru ei saanud, kuhu see aeg ometigi nii kiirelt kadus?! Ja teine mõistatus oli see, miks ma piltidel nii paks välja näen? :)

See aasta kirjutasime veel sõbrannadega ümbrikusse mõned unistused 2014. aastaks ja siis pisikese paberi peale sai veel üks südamesoov kirjutatud - see paber sai ära põletatud, tuhk šampusesse puistatud ja kogu kupatus ära joodud. Mina jõin küll ära pool paberit ja pool tuhka, sest ma ei kannatanud ära oodata, millal paber ära põleb. Äkki nüüd lähebki ainult pool soovi täide?

Täna ma mõtlesin ühe uusaastalubaduse veel välja. Peale seda kui kuulsin kurba teadet ühe ilusa, toreda noore naise surmast...

Hinnata rohkem olemasolevat, pühendusega neile, keda enam pole.


Head uut aastat kõigile, kes mind siin lugemas käivad!

No comments: