21 January 2014

Läks lahti

Mul on ikka põnev blogi küll onju. Selle asemel, et nagu normaalsed inimesed teevad iga projekti või eluetapi jaoks uue blogi, istun mina aastaid siin natuke rääbakas blogspotis ja pean ühekskoos seksi-, koduperenaise-, beebi-, spakontrolli- ja jumal teab mis veel blogi. Ja nüüd siis lisandub kaalublogi kah.

Ma olen 163 cm pikk ja kaalun hetkel u. 73 kilo. Mul said enese kättevõtmise kohta vabandused otsa. Täna on teine päev. Kõigepealt tegin endast pildid ka. Noh, et oleks hiljem hirmus vaadata. Teile ma neid muidugi praegu ei näita. Isegi ei taha neid hetkel rohkem näha.

Siis tegin endale seal  http://tap.nutridata.ee/  lehel konto, et saaks toitumispäevikusse toidud sisse panna. Päris hea leht on! Sõin eelmine nädal ära neli viinerit ja kohe lajatas rasva ületarbimise. Eilne päev aga oli kenasti tasakaalus. Hea oli kohe vaadata, et mis asju võib endale õhtuks lubada - mis kategooriast on veel ruumi.

Täna nagu rusikas silmaauku oli sõbrannadega vestlus FB-s, kuidas võtta vastu uus aastakümme ja kuidas sooritada kvanthüpe tervislikuma toitumise poole. Ja ma annan endale täitsa aru, et see projekt ei saa olema kiire U-pööre mootorpaadiga vaid hiigelsuure ookeanilaeva järkjärguline kursimuutus. Tibusammudega.

Mis mu esimesed tibusammud on?

  • söön hommikul vee ja võiga tehtud kaerahelbeputru.
  • joon palju rohkem vett. wc uks kulub varsti ära.
  • kontrollin oma toite toitumispäevikus ja vaatan, et kõik oleks tasakaalus.







6 comments:

Anonymous said...

tead ma alati mõtlesin et selle kaaluteemas virisemise tõttu oled sa vähemalt 10 kilo raskem :D 73 ei tundugi nii hull mu meelest :(

Liis said...

Ma hoian Sulle pöialt! Hoia meid siis oma teekonnal kursis nii heade kui halbade päevadega, edusammude ja õppetundidega, eksju. :)

Ja mina küll eelistan seda, et ma saan Su jutud kõik kätte siitsamast blogist, mitte ei pea mitme Su teemablogi vahel klõpsima, nii et aitäh!:)

Sipsik said...

Mina samuti eelistan ühte segapudrublogi - nagu inimene ise oma mitmekülgsuses :)

Aga palju-palju edu igatahes! Ma ka hea meelega hoian siin sel teemal pilgu peal, elan kaasa ja ehk saan tulevikus malligi võtta :)

Hea algatus igatahes!

LegaalneBlond said...

Ma olen mõelnud alati, et hädakisa tuleb ikka tunduvalt enne tõsta, kui kaalunumber juba 100 kg näitab.

Anonymous said...

Ei meeldi teemablogid. Meeldib, kui saan käia ühes kohas lugemas erinevate asjade kohta. Nii et lase edasi. Väga hea blogi on.

Ja loodetavasti ei tule keegi jälle kreemikringliga ukse taha. :D
Edu dieeditamisel!

mama de montagne said...

Mulle ka meeldib - üks aadress, üks inimene, üks elu! Ja kõik saab samast kätte. :)
Mul endal on ka segapuderblogi, aga see on privaatne. Ja ma panen tähele, et teemablogid kohe üldse ei tõmba ka mind ennast sinna nii palju kirjutama (ju mul pole siis ärilist põhjust)!